Hmmzzz... Leuke scoot maar die uitlaat is op foto's te zien lelijk verchroomt... Weet niet wat ze ermee hebben aangevangen maarja...
netjes we zien elkaar wel op de meeting next spring
idd, uw setup gaat ook wel lekker zwaar zijn
kverlang totdat ik tegen u kan sprinten, zoiezo
Heb zelf een MHR voor verticaal gehad, vlinderpoort die max getuned was bij joost van 3BR.
Moet zeggen dat het een leuke setup is, maar echt gigantisch was het niet.
Zou zelf, nu ik deze gehad heb voor de evo gaan. Maarja, verticaal blijft niet echt spannend.
Het beste in mijn ogen is een evo max getuned met een ABT berekende pijp eronder. Zoals ac'rocket een keer op het forum heeft gedaan. Dat loopt het lekkerst denk ik zelf.
Anyway, succes ermee en ik wacht wel af welke score je haalt
Zou deze aanpassing dan een stuk beter zijn? wijzigen zijn aangeduid met een *
MOTORISCH
Cilinder: Polini evo 70 alu vlinderpoort (laten max tunen) *
Vario: MHR 2005 overrange
Carburateur: 24 mm mikuni vlakschuif *
Koppeling: Malossi MHR delta clutch
Koppelingshuis: Malossi MHR wing bell
Spruitstuk: Stage 6 big valve kit
Membraan: Stage 6 V-force 3
Poulies: Malossi MHR overrange 2005
Lagers: Malossi
Uitlaat: Malossi MHR 2006 verchroomd
V-snaar: Malossi X-belt kevlar overrange
Luchtfilter: Malossi MHR e13
Bougie: NGK B10HVX
Krukas: Malossi MHR RHQ pen 10
Onsteking: PVL digitaal 2005
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo (aangepast voor overrange)
Vertanding: indien auto wheelie -> malossi 13/44
Thx voor advies @ iedereen
hehe deze wijzeging word volledig afgekeurd een full mhr wil zeggen full mhr en nog polini evo foeif foei ik ga voor de full evo
bang ofzo? -:-
Ik hoop voor jou dat je toch mhr uitlaat gaat nemen ipv evo <]nope ,nee maar kweet da ge bij mhr zal blijven omwille van de dure aankoop van evo cilinder
Ik hoop voor jou dat je toch mhr uitlaat gaat nemen ipv evo <]