This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

Hmmzzz... Leuke scoot maar die uitlaat is op foto's te zien lelijk verchroomt... Weet niet wat ze ermee hebben aangevangen maarja...
 
Hmmzzz... Leuke scoot maar die uitlaat is op foto's te zien lelijk verchroomt... Weet niet wat ze ermee hebben aangevangen maarja...

uitlaat is niet geschuurd of gezandstraald geweest voor hij gechromeerd werd. Als de buis op de scoot zit, zieje niks van onregelmatigheden hoor ofzo.

Ben er tevreden over.

PS: binnenkort foto's kniekap!
 
Erg mooi die voorkap Maar als ik je qua kapwerk iets zou mogen aanraden dan was het wel zo'n kapje dat op je achterkap zit en nu ook in het grijs is .. Dat dan van tnt met zo van die luchtopeningen erin
 
bestellingen die volgen:

1e bestelling (ergens volgende week plaatsen)

- malossi MHR 70 cc alu vlinderpoort
- ngk b10hvx bougie

2e bestelling (december)

- malossi mhr overrange 2005 lang

3e bestelling (januari)

- chroom m-stuur
- chroom stage 6 stuurpen en clamp vooroverleunend
- chroom stage 6 snelgas
- witte hebo handvaten
- top performances nardo transmissiedeksel (aangepast voor overrange)
- chroom hebo benzine filter
- zwarte benzinedarm
- malossi 4.3 gram gewichten voor in overrange
- 2T malossi racing olie full synthetisch

-:- can't wait!
 
Heb zelf een MHR voor verticaal gehad, vlinderpoort die max getuned was bij joost van 3BR.
Moet zeggen dat het een leuke setup is, maar echt gigantisch was het niet.
Zou zelf, nu ik deze gehad heb voor de evo gaan. Maarja, verticaal blijft niet echt spannend.
Het beste in mijn ogen is een evo max getuned met een ABT berekende pijp eronder. Zoals ac'rocket een keer op het forum heeft gedaan. Dat loopt het lekkerst denk ik zelf.
Anyway, succes ermee en ik wacht wel af welke score je haalt
 

en het wil niet zeggen dat als ik een polini evo 70 steek, dat mijn mhr buis minder zal presteren op die evo dan op de mhr cilinder?

Hier zegt de meerderheid polini evo, op scooterbase zegt meerderheid malossi mhr, al scheelt het niet veel in meningen met de evo..

En een berekende uitlaat laten maken, na een 280 euro te hebben betaald voor mijn malossi mhr 2006 chroom lijkt me niets voor mij
 
Zou deze aanpassing dan een stuk beter zijn? wijzigen zijn aangeduid met een *

MOTORISCH

Cilinder: Polini evo 70 alu vlinderpoort (laten max tunen) *
Vario: MHR 2005 overrange
Carburateur: 24 mm mikuni vlakschuif *
Koppeling: Malossi MHR delta clutch
Koppelingshuis: Malossi MHR wing bell
Spruitstuk: Stage 6 big valve kit
Membraan: Stage 6 V-force 3
Poulies: Malossi MHR overrange 2005
Lagers: Malossi
Uitlaat: Malossi MHR 2006 verchroomd
V-snaar: Malossi X-belt kevlar overrange
Luchtfilter: Malossi MHR e13
Bougie: NGK B10HVX
Krukas: Malossi MHR RHQ pen 10
Onsteking: PVL digitaal 2005
Vertandingsdeksel: Top Performances Nardo (aangepast voor overrange)
Vertanding: indien auto wheelie -> malossi 13/44

Thx voor advies @ iedereen
 
Ja zeker beter. De evo heeft meer potentie dan de MHR, dat kan ik je nu al garanderen...! En rijd even met je MHR uitlaat en ga later eventueel voor berekende uitlaat

Suc6!
 


hehe deze wijzeging word volledig afgekeurd een full mhr wil zeggen full mhr en nog polini evo foeif foei ik ga voor de full evo