This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VRC Evo Spirit

haha, ge vergeet echt veel te veel bij de twins-ervaring
het verhaaltje bij de pata...
het deel van de koe voor onder de arm in een restaurant...
de overdreven dure prijzen...

(slechts enkele suggesties xD )

en ik wil volgende week zaterdag weer mee ze kwil die broms op de testbank horen brullen
desnoods rijd ik achter (lees: vertrek later dan jullie en kom eerder toe O-) ) met mijn eigen auto...
 
@ nicky: er is al een ferme klachtmail verzonden

@ devilskull: die dingen heb ik nu bijgevoegd bij mijn bovenstaande reply ja geen probleem, kom maar af man, dan kunt ge filmen als we op testbank staan

@ thomass: kutzakken is een understatement
 
Last edited:
idd ik dacht eerst ja twins zal ons wel helpen en het zullen vriendelijke mensen zijn maar dit gaat er echt over onvriendelijk arrogant afbrekend alleen hun producten zijn de beste volgens hen
en dan bij vinnie was het echt super het is een plezier om naar daar te gaan vriendelijke gast behulpzaam en je kan er nog eens mee praten enzo
 
Ik ben ook niet echt een twins fan meer hoor. Wou zo een inlaatje van TRD maar ze wouden het ook gewoon niet opsturen naar belgië terwijl ik gerust de verzending wou betalen en ook vooruitbetaling. Kreeg in die mail ook zo een antwoord waar ik niet echt mee gedient was alsof mijn blok (full mhr - xsh) niet goed genoeg was. Echt te jammer dat ze zulke service leveren!

Maar andere mensen zijn er te vreden over dus ze zullen mss af en toe eens iets goeds doen maar als ik het zo hoor is het echt een uitzondering :X

Over vinnie kan ik ook niet echt iets slecht zeggen. Hij is een goede gast ook al veel praatjes mee gemaakt maar in het geval van die Pata, hij is ook hebo invoerder dus dan kan hij niet echt zeggen dat de cilinder in vergelijking met een Speed slechter is ook al wijzen de meeste tests dit wel uit.

Ik wens jullie beiden iig succes!

:W
 

Die manne zulle geen seks meer krijgen van de madam eh
 
Over vinnie kan ik ook niet echt iets slecht zeggen. Hij is een goede gast ook al veel praatjes mee gemaakt maar in het geval van die Pata, hij is ook hebo invoerder dus dan kan hij niet echt zeggen dat de cilinder in vergelijking met een Speed slechter is ook al wijzen de meeste tests dit wel uit.

Ik wens jullie beiden iig succes!

:W[/quote]


maar vinnie heeft een cilinder (pata negra) getoond waar hij de 24 uren van spa-francochamps heeft mee gereden en er is echt niets aan de cilinder heeft ong 1500km gereden ,
 


maar vinnie heeft een cilinder (pata negra) getoond waar hij de 24 uren van spa-francochamps heeft mee gereden en er is echt niets aan de cilinder heeft ong 1500km gereden ,[/QUOTE]

Het is ook niet dat ik de pata negra afbreek hoor. Maat van me rijd er ook al een heel poosje mee maar er komt gewoon meer intensief werk aan te pas om er aantal pk's uit te halen die je normaal met een kleine afgewerkte speed al behaald dat bedoel ik ermee. Hebo maakt geen slechte cilinders. Maar goed verder ontopic dan maar :W
 
Vinny is altijd wel netjes in zijn info!
(vooral als je heel je setup voor de 2de x al van hem komt:W)
Maar zal wel goed komen! hij zal er alleen wat langer over doen ben ik bang want, was er van de week nog en hij gaat ook nog verbouwe(testbank in aparte ruimte) en hij vertelde dat hij binne nu en 2 maande een nieuwe bank krijgt maar dat heb ik al wel eens vaker gehoord....(A)
Maar heb zelf ook een revo gehad en moet eerlijk zijn want is ook slecht....
 
Bij hebo hebben ze altijd al een redelijk dunne wand gehad, is altijd een probleem geweest. Maar als je met de scooter doet wat er moet gebeuren, houdt deze wand het perfect! pas vanaf dat je onnauwkeurig werk toepast (slechte lagers, squish niet goed..) dan heeft de cilinder niet veel nodig om stuk te gaan.

Wij hebben voor piaggio de 24H hebo manston 2 in handen gehad, na een half uur volledig naar de klote.. beetje te snel gemonteerd en mee gaan knallen enz, ja heeft het niet lang volgehouden.

De enigste cilinder die ik ken dat echt superstevig is, is de polini EVO. daar hebben we al stoten mee uitgehaald

Die hebo cilindertjes zijn best wel goed, speed is gewoon de beste 70cc
 
ben het wel met anthony eens betreft de hebo line..
grondplaat had hij moeten weten.
ik had ook wel verwacht dat hij je spul niet wilde tunen hij is gewoon eerlijk en pakt alleen het beste spul aan hij weet dat die hebo's kut zijn en als hij er dan nog een berg vermogen uit gaat trekken hij er al vanuit kan gaan dat het niet lang heel blijft en er dus alleen maar gezijk mee krijgt. maargoed ik was er ook niet heengegaan al zou hij het wel voor je tunen was je een vermogen kwijt geweest.

waarom in godsnaam vrc ipv abt als ik vragen mag? kheb nou nooit egt wat spectaculairs daar weg zien komen in tegenstelling tot abt.

ben toch benieuwd wat eruit gaat komen vind actjes altijd tof succes
 

omdat de firma zo'n goeie indruk gaf, en ik er wel veel vertrouwen in had, besloot ik ter plaatse om hem bij vinny te laten tunen. Hij zei dat de 14 pk haalbaar is, en in mijn ogen is dat wel redelijk spectaculair voor een verti ac
 
omdat de firma zo'n goeie indruk gaf, en ik er wel veel vertrouwen in had, besloot ik ter plaatse om hem bij vinny te laten tunen. Hij zei dat de 14 pk haalbaar is, en in mijn ogen is dat wel redelijk spectaculair voor een verti ac

ik wil u niet ontmoedigen ofzo maar het is niet omdat iemand dat zegt dat dat ook zo zal zijn eh.... maargoed, ge zult het vanzelf wel zien tegen zaterdag. Ik hoop natuurlijk dat je het haalt.
 
Nuja de 14 zou wel mooi zijn hoor
maar vinny is al eens komen uitblinken met een 12.58 pk AC
en dat is al 2jaar geleden was toen met een Athena cilinder

dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij er wat hoog met scoort
 
Nuja de 14 zou wel mooi zijn hoor
maar vinny is al eens komen uitblinken met een 12.58 pk AC
en dat is al 2jaar geleden was toen met een Athena cilinder

dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij er wat hoog met scoort

vinny vertelde met dat hij zelf een verti ac heeft met 14.2 pk met athena racing cc vond ik wel echt super zotte score.

we zien wel wat de mijne haalt
 
ik krijg nu email van twins dat de grondplaat zogezegd WEL past :s ik mag met blok en grondplaat gaan, en ze zouden voortonen hoe we het moeten doen..

ze beweren dat ze al 50 mina verti blokken hebben geprepareerd met zo'n twins pvl ontsteking.
 
ik krijg nu email van twins dat de grondplaat zogezegd WEL past :s ik mag met blok en grondplaat gaan, en ze zouden voortonen hoe we het moeten doen..

ze beweren dat ze al 50 mina verti blokken hebben geprepareerd met zo'n twins pvl ontsteking.

zonder aanpassen van de grondplaat of blok gaat dit toch niet lukken vrees ik.
toch niet als er echt maar 1 gat zit zoals je aangeeft.
 
We hebben er foto's van, er zitten in die pvl grondplaten werkelijk maar 2 gaatjes...
en nog eens teruggaan naar twins? :L