als je flink veel geld uit geeft zijn ze misschien wel aardig en behulpzaam
Ik ben ook niet echt een twins fan meer hoor. Wou zo een inlaatje van TRD maar ze wouden het ook gewoon niet opsturen naar belgië terwijl ik gerust de verzending wou betalen en ook vooruitbetaling. Kreeg in die mail ook zo een antwoord waar ik niet echt mee gedient was alsof mijn blok (full mhr - xsh) niet goed genoeg was. Echt te jammer dat ze zulke service leveren!
Over vinnie kan ik ook niet echt iets slecht zeggen. Hij is een goede gast ook al veel praatjes mee gemaakt maar in het geval van die Pata, hij is ook hebo invoerder dus dan kan hij niet echt zeggen dat de cilinder in vergelijking met een Speed slechter is ook al wijzen de meeste tests dit wel uit.
Ik wens jullie beiden iig succes!
:W
ben het wel met anthony eens betreft de hebo line..
grondplaat had hij moeten weten.
ik had ook wel verwacht dat hij je spul niet wilde tunen hij is gewoon eerlijk en pakt alleen het beste spul aan hij weet dat die hebo's kut zijn en als hij er dan nog een berg vermogen uit gaat trekken hij er al vanuit kan gaan dat het niet lang heel blijft en er dus alleen maar gezijk mee krijgt. maargoed ik was er ook niet heengegaan al zou hij het wel voor je tunen was je een vermogen kwijt geweest.
waarom in godsnaam vrc ipv abt als ik vragen mag? kheb nou nooit egt wat spectaculairs daar weg zien komen in tegenstelling tot abt.
ben toch benieuwd wat eruit gaat komen vind actjes altijd tofsucces
omdat de firma zo'n goeie indruk gaf, en ik er wel veel vertrouwen in had, besloot ik ter plaatse om hem bij vinny te laten tunen. Hij zei dat de 14 pk haalbaar is, en in mijn ogen is dat wel redelijk spectaculair voor een verti ac
Nuja de 14 zou wel mooi zijn hoor
maar vinny is al eens komen uitblinken met een 12.58 pk AC
en dat is al 2jaar geleden was toen met een Athena cilinder
dus ik heb er wel vertrouwen in dat hij er wat hoog met scoort
ik krijg nu email van twins dat de grondplaat zogezegd WEL past :s ik mag met blok en grondplaat gaan, en ze zouden voortonen hoe we het moeten doen..
ze beweren dat ze al 50 mina verti blokken hebben geprepareerd met zo'n twins pvl ontsteking.