Mesen
Yamaha Aerox Jaguar
ben het wel met anthony eens betreft de hebo line..
grondplaat had hij moeten weten.
ik had ook wel verwacht dat hij je spul niet wilde tunen hij is gewoon eerlijk en pakt alleen het beste spul aan hij weet dat die hebo's kut zijn en als hij er dan nog een berg vermogen uit gaat trekken hij er al vanuit kan gaan dat het niet lang heel blijft en er dus alleen maar gezijk mee krijgt. maargoed ik was er ook niet heengegaan al zou hij het wel voor je tunen was je een vermogen kwijt geweest.
Hebo Line ben ik het ook mee eens en de gedachtegang van Anthony is om energie te steken in onderdelen die goed presteren maar daarnaast ook voor een langere tijd BLIJVEN presteren.
Dat hij de cilinder niet zou willen tunen ligt denk ik persoonlijk aan de over het algemeen mindere (lees: kwetsbaardere) kwaliteit van de Hebo cilinder. Stel deze loopt na enkele runs vast dan gaat de klant 99% zeker naar zijn tuner om verhaal te halen en mogelijk kosten te verhalen. Om dit gezeik te voorkomen zegt Anthony van te voren al waar het op staat en voorkomt hij ook gezeik achteraf (ik en TS niet en wil dus ook geen oordeel over hem persoonlijk geven met deze reply).
De grondplaat had Anthony in pricipe gewoon moeten weten maar geen optie om dan met goed fatsoen even naar hem terug te gaan en gewoon uit te leggen dat het niet past op de manier zoals hij vertelde... Ik vind het achter andere mensen hun rug om lullen op het forum een beetje kinderachtig, als je het niet met Anthony kan vinden (wat meerdere mensen ervaren) kun je dat naar mijn mening ook op een normale manier tegen hem vertellen en niet met termen als "klootzakken" e.d.
Excusses voor deze offtopic reactie maar het zit me een beetje dwars dat er hier op het forum erg veel over mensen gelult wordt achter hun rug om..
Verder leuk project en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Succes!