Scooter_stanced New Member 24 October 2020 #21 Kan een riva btc scooter ook verlaagd worden zowel voor als achter?
bartj HousePaus 27 October 2020 #22 Vast wel maar de grote vraag is waarom zou je dit willen? Meestal iets voor sprinten of racen. Je comfort is meteen ver te zoeken
Vast wel maar de grote vraag is waarom zou je dit willen? Meestal iets voor sprinten of racen. Je comfort is meteen ver te zoeken
Scooter_stanced New Member 31 October 2020 #23 bartj said: Vast wel maar de grote vraag is waarom zou je dit willen? Meestal iets voor sprinten of racen. Je comfort is meteen ver te zoeken Click to expand... Het is niet voor mijn scooter maar voor een vriend van mij... Hij wil zijn brommer opzetten en verlagen als dit kan. Het klinkt mss wel gek hahah. Last edited: 31 October 2020
bartj said: Vast wel maar de grote vraag is waarom zou je dit willen? Meestal iets voor sprinten of racen. Je comfort is meteen ver te zoeken Click to expand... Het is niet voor mijn scooter maar voor een vriend van mij... Hij wil zijn brommer opzetten en verlagen als dit kan. Het klinkt mss wel gek hahah.
Scooter_stanced New Member 31 October 2020 #24 Sparky said: Scooter_stanced, misschien even die tekst hierboven herschrijven met de "Edit" button want niemand begrijpt wat je hier schrijft! Edit: Mooie Avatar trouwens. Click to expand... Is het beter? en dankje haha
Sparky said: Scooter_stanced, misschien even die tekst hierboven herschrijven met de "Edit" button want niemand begrijpt wat je hier schrijft! Edit: Mooie Avatar trouwens. Click to expand... Is het beter? en dankje haha