voorvork verlagen

vens lloyd

Well-Known Member
hallo,ik heb een spirit waarvan ik de voorvork een beetje wil verlagen.
Maar ik heb een kroonstuk waarvan ik de poten niet kan doorsteken,omdat er een boortje in zit.en ik zit nu te denken kan ik de veren zelf niet een stukje in korter?Is dit mogelijk en is dit niet nadelig voor de vering zelf,want ik gebuik hem nog een beetje als straatscooter ook.
 
Advertisement - register to remove this

binnenpoten doorschuiven vind ik slecht plan. dit omdat het een straatscooter is krijgt het nog al wat klappen teverduren.

beter inwendig inkorten met de SEARCH vind je heel veel over verlagen :)
 
beide opties staan hier weergegeven en sonic tuning geeft je de nadelen al goed aan! Ik zou persoonlijk echter voor een straatscooter het verlagen ten aller tijde afraden. Het heeft namelijk totaal geen nut, zal stukken minder prettig rijden en brengt je veiligheid in gevaar.

poten doorsteken is gevaarlijk doordat je scooter op straat meer te verduren heeft dan op een vlakke sprintbaan.

Veren inkorten geeft een soort loze ruimte in je veerweg waardoor je zeer onvoorspelbaar veergedrag krijgt op straat.

Dit is maar mijn mening, ik hoop hierover in dit topic geen discussie te starten:). succes ermee!
 
Niet doen op een straatscooter zou ik zeggen, kheb ze bij mijn booster inwendig ingekort en als
ik soms eens wat ga "spelen" ermee op straat doet hij toch wel gekke dingen als je snel door de bocht gaat :)
 
ok ik volg jullie raadt op,ik zal het niet doen.Maar ik ging het doen omdat de booster van "tune it" zo lekker stond daar mee

dus hier mag slotje op
 
Back
Top