voorvork verlagen van een piaggo+ subframe verlengen

backer

Honda 4 life
hallo ik zou graag de fourch van mijn piaggo verlagenmaar ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen er zit geen vijs op zoals bij minarelli


als ik mijn subframe verleng gaat het dan nog met mijn veer ik zou mijn blok 10cm ofzo naar achter plaatsen
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een 10cm verlengt subframe op mn runner en dan kom ik goed uit met mn veer.. maar voor het mooie moet hij ietsje langer want mn flotter loopt net ietsje over dan..

en die voorvorken van pia zijn eigenlijk niet egt te verlagen.. alleen die van een ice, daarom wil ik die ook op mn runner hebben.. maar weet niet of dat zonder problemen gaat passen
 
Staat een mooie how to op het forum van bojt effe zoeken,Is dan wel voor peugout maar ik heb het zelfde gedaan bij me typhoon en werkte ook
 
De Beunhaas said:
Staat een mooie how to op het forum van bojt effe zoeken,Is dan wel voor peugout maar ik heb het zelfde gedaan bij me typhoon en werkte ook


waar staat die ergens die how to en is de fourch van je typhoon hetzelfde als die van een zip
 
eigenlijk heb ik een piaggio free maar dat is dezelfde motor enzo van een oud zipje hoe upload ik hier foto's dan kan ik foto's poste van mn fourch
 
kheb net foto's getrokken van de fourch tis wel met de gsm

Foto1.jpg


Foto4.jpg


Foto3.jpg
 
kan ik deze fourch niet laten zakken??
ik was aal het denken om ze af te slijpen en trug aan1 lassen maar dat gaat niet zeker en is dat veilig
 
Back
Top