tram said:Dat is geen 28mm pwk hoor en die pijp is een samba competition met een andere tailpipe en misschien nog wat kleine dingetjes veranderd.....
JusSeb said:Het is 100% een PWK, ik heb de letters bijna kunnen likken
En van de uitlaat is bij mij alleen bekend dat het een zelfbouwsel is.
Ben daar ook wel benieuwd naar eigenlijk.Marcel-NRG said:wie is dat :X en wat was er met hem @ Lely :X?
Bite Me Design said:het is een 32 mm met power jet en de de afgesloten slang is de olie haha
sr-xtreme said:die gast die zo uberstoer op z'n dragster zat @ lelystadik had em idd ook gezien
Pronk said:Was die witte SP2000 met rode velgen van jou? Dan weet ik tenminste tegen wie ik gesprint heb de 2e keer
JusSeb said:Het is 100% een PWK, ik heb de letters bijna kunnen likken
En van de uitlaat is bij mij alleen bekend dat het een zelfbouwsel is.
Wackoflo said:
yo! daar loopk hoor met oorkleppe.. kheb net dit hele topic ff gechecked en leuke reacties gezien! Kwas vrijwilliger en deed de technische keuring met nog 2 andere lui en et opstellen van de renners in de rennersfuik.. kheb echt leuke middag gehad daaro wel jammelrijk datk daarna meteen moest werken
ook nog wat forumlui ontmoet als marlon en de gast met de grote remschijf en de gast met de gilera ICE met die mooie velgen
pc_kneus said:ok dan......na lelystad heb ik alle berichten over de "misdragingen "van m'n zoon wel gevolgd.....;niet op gereageerd on/of topic want was niet goed....is hier in huis ook over na flink na gepraat..
nu zijn we weer maanden en diverse meetings verder en laten we ons gezicht weer zien @ damwoude......vlg mij heeft ie wel geleerd,dus als er verder nog dingen zijn die nieuw of de moeite van het vermelden waard zijn.....graag anders @grou..ik heb de witte nissan bus en ben altijd in voor een goed gesprek...
~~~sorry voor of topic,maaar vond het nu wel tijd worden om te reageren voor het een nieuw leven gaat leiden,terwijl er @ damwoude toch veel mooiere dingen gebeurden~~~~
ok dat is het wat ik ff kwijt moest....mzzl Paul