ZwolleEvert said:thnxik schrok me trouwens de tering van die claxon van jullie zat in die ouwe SR kap verstopt op dak? 8P
streetje said:idd het was heel vet. Hele vette foto's RazmaAlleen jammer dat er niet zo veel goede foto's van die witte sp2000 zijn.
SPEED STALKER said:Ja totdat ik me gas voor meer dan 3mm open kon trekke
Pronk said:Was die witte SP2000 met rode velgen van jou? Dan weet ik tenminste tegen wie ik gesprint heb de 2e keer
streetje said:Nee, die zip is niet van mij. Ik vind m gewoon vet
Pronk said:De 1e run reed ik een tijd van 8,3 seconden, en de 2e run reed ik een tijd van 8,105. Hiermee ben ik op de 9e plaats geeindigd, opzich ben ik wel tevreden, alleen vond ik het erg jammer dat ik 2 honderdste tekort kwam om door te gaan naar de kwart finale, de nummer 8 had een tijd van 8,103, en als ik me niet vergis was dat bovenstaande gast, SpeedStalker ofzo, iig die rode Koopmans Tuned Stalker. Maargoed...ik heb een leuke dag gehad
Pronk said:Ja je bent heel stoer...er wordt toch niet gezegd dat hij sneller was dan jij ofzo? Alleen dat het een vette foto was.
Maargoed...aangezien dit niet echt een 'foto-topic' is geworden, zet ik mijn verhaaltje wel gelijk hier neer. Ik heb echt een superdag gehad, persoonlijk had ik het meer naar me zin dan in Jubbega, het was allemaal wat minder hectisch, en het was gewoon gezellig
De 1e run reed ik een tijd van 8,3 seconden, en de 2e run reed ik een tijd van 8,105. Hiermee ben ik op de 9e plaats geeindigd, opzich ben ik wel tevreden, alleen vond ik het erg jammer dat ik 2 honderdste tekort kwam om door te gaan naar de kwart finale, de nummer 8 had een tijd van 8,103, en als ik me niet vergis was dat bovenstaande gast, SpeedStalker ofzo, iig die rode Koopmans Tuned Stalker. Maargoed...ik heb een leuke dag gehad
Joël said:Dat scheelt 2 duizenste pronk. Als je van te voren effe had gepist had je waarschijnlijk in de kwartfinale gezeten.
Joël said:Dat scheelt 2 duizenste pronk. Als je van te voren effe had gepist had je waarschijnlijk in de kwartfinale gezeten.
Mol said:Ik was er niet bij, maar volgens mij werd er op een afvalsysteem gereden itt op de snelste tijd zoals in Jubbega. Dat kan een hoop verklaren denk ik.
#94 said:Er werd volgens hetzelfde systeem gereden als in jubbega:
Eerste twee runs gingen uitsluitend op tijd,
daarna werd het een afval-race.
Als ik knapuh er niet had uit gereden, dan was hij waarschijnlijk ook hoger geëindigd.