C4rN said:mee eens
Klopt niet, het scheelt vrij weinig in topsnelheid tussen stnd vertanding en met malossi vertanding (op mina). Chiel vs (ik/Marco) sprinters.Kneiter said:Met het gevolg dat je erna als een luie schildpad door trekt naar nog geen 100 km/h en je mooi de tijd hebt om het kontje van je tegenstander eens goed te aanschouwen. Ik ga mijn vertandingen ook omgooien (paar keer met 9,8 gereden) naar een rf richting tegen de standaard rf aan.
cozmo said:Klopt niet, het scheelt vrij weinig in topsnelheid tussen stnd vertanding en met malossi vertanding (op mina). Chiel vs (ik/Marco) sprinters.
Joël said:Ik adviseer de mensen vooral een RF van 9 of lager (groot achterwiel) te nemen voor 150 meter, ik zie jullie wel bij de sprints.
A-Bizar said:probeer dan eens goed uit te leggen waarom. Ik en sommige die het met me eens zijn kunnen er naast zitten... maar leg dan aub uit waarom.
Ik zit hier niet te posten om me zin te krijgen oid. Ik wil weten hoe het nou ECHT zit.
Dus, OF neem de moeite en leg het uit zodat iedereen het snapt. OF zeg gewoon helemaal niks en houd de opmerkingen waar ik op quote voor je oid want daar help je helemaal niemand mee.
Joël said:Nogal vaag "malossi vertanding". Geef dan de RF's erbij, dan zegt het iets.
Verder kan ik weinig toevoegen aan ABT. Ik adviseer de mensen vooral een RF van 9 of lager (groot achterwiel) te nemen voor 150 meter, ik zie jullie wel bij de sprints.
Joël said:Heel eenvoudig. Wat zou het grootste tijdsdeel beslaan bij een sprint denk je?
Dus waar haal je de meeste winst? Juist ja.
Of je 110 of 120 op het eind gaat zegt geen reet. Wat wel van betekenis is, is hoe snel je op de 100 zit.
Meer zeg ik niet, test het maar.
Kneiter said:Met het gevolg dat je erna als een luie schildpad door trekt naar nog geen 100 km/h en je mooi de tijd hebt om het kontje van je tegenstander eens goed te aanschouwen. Ik ga mijn vertandingen ook omgooien (paar keer met 9,8 gereden) naar een rf richting tegen de standaard rf aan.
Blom said:Echt gebeurt voorbeedlje:
Jasper reed 8,2 met een top snelheid van 106 km/u
Ik reed 8,1 met een top van 98 km/u
:XBlom said:erectie tijd is idd erg belangrijk
ABT said:Toch blijft het een appel en peren verhaal
Bij Mario op de testbank is er een stukje software waarmee je geteste scooters tegen elkaar kan laten racen, dat is zo'n beetje de enige manier hoe je dit goed kan testen