niet als dat halverwege de 150 meter al gebeurd
Ik zat op me stage6 teller in 4.2 seconde op de 100 km/h. En de snelste tijd die ik heb kunnen rijden afgelopen sprint was zonder reactie tijd 7.4 met een eind snelheid van 115.
Reken maar uit hoelang ik over de rest van de 150 meter doe
Wat een blaterij zeg :X . Dit is een gevorderden gedeelte en dit is overduidelijk een Noob uitspraak . Misschien is het een beter idee als je ergens anders gaat posten , aangezien je niet echt uitspraken maakt die getuigen van veel kennis .
Precies...
als het waar is wat ik hoorde rijd roefs ook met een vertanding die xtreem lang is.
En toch rijd ie 6.9 met 70cc op een scooter in de std scooter klasse.
Dus mogelijk is het zeker als het klopt wat ik hoorde (rf 7.** op 10inch wiel)
Precies...
als het waar is wat ik hoorde rijd roefs ook met een vertanding die xtreem lang is.
En toch rijd ie 6.9 met 70cc op een scooter in de std scooter klasse.
Dus mogelijk is het zeker als het klopt wat ik hoorde (rf 7.** op 10inch wiel)
Ja, maar ff serieus. Epc rijd met 24pk aan het wiel. En op een zip (wat 10x moeilijker te houden is). En dan ook nog eens een licht mannetje erop. Ze hebben die rf genomen omdat ze anders simpelweg niet konden wegkomen. Anders had er korter in gezete. (epc rijd met 7,07 dacht ik)
En normaal gesproken kan je met een rf van 8 makkelijk weg met een nrg. Ervanuitgaande dat jij geen 24 pk hebt. Maar het licht er ook aan of je kan starten, en wat voor stuur je hebt. Wat voor vering enz (stugheid). Het is afhankelijk.
Je moet een vertanding nemen die net niet over ze vermogen zit op 150m. Dus zo kort mogelijk, en dan leren starte. ALs je dan weg kan komen, ben je klaar. En waarschijnlijk zo snel mogelijk met het vermogen wat je hebt.