tips bij maken sprintframe

Parle said:
k zou allereerst maar es ff gaan kijken wat je wilt bereiken, ts.
je wilt met een puch blok gaan blazen, maar is dat ook omdat je per se een puch blok moet gebruiken voor hetgeen waar je het voor wilt gaan gebruiken?
zo niet, koop dan een pia blok en ga daar een sprintframe omheen bouwen, want een sprintframe met puchblok???... nja dat is mijn mening.


iedereen rijd met scooterbloken en ja ik heb hier nog een mina blok maar dat ga ik niet doen wil eens wat anders en laten zien dat je ook flink wat pks uit een puch blok kan halen !!!
 
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat hij in de automatenklasse mee wil gaan doen.

Er bestaat meer als een vario-overbrenging...

Om deze repley dan toch nuttig te maken;

Hoe ga je het slagverschil oplossen?
+ je moet zoiezo een plaat op je carter maken omdat een evo "iets" andere spoelers heeft als een std. puch cil..

Voor verdere info mbt het maken van een frame kan je het volgende boek eens lezen;
The Racing Motorcycle, by John Bradley
(is wel prijzig ;))
 
Exision said:
Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat hij in de automatenklasse mee wil gaan doen.

Er bestaat meer als een vario-overbrenging...

Om deze repley dan toch nuttig te maken;

Hoe ga je het slagverschil oplossen?
+ je moet zoiezo een plaat op je carter maken omdat een evo "iets" andere spoelers heeft als een std. puch cil..

Voor verdere info mbt het maken van een frame kan je het volgende boek eens lezen;
The Racing Motorcycle, by John Bradley
(is wel prijzig ;))

kiek hier heben we wat aan (Y) bedankt en ja ahahah puch blok is al klaar is alu omheen gelast en daarna mooi 4kant gefreest :) op skoowl (kinG)
 
runner replica said:
iedereen rijd met scooterbloken en ja ik heb hier nog een mina blok maar dat ga ik niet doen wil eens wat anders en laten zien dat je ook flink wat pks uit een puch blok kan halen !!!
Als je het goed doet(veel pk"s uit een puchblok halen) dan denk ik dat je 80% van dit forum uit kan lachen qua vermogen. Maarja je moet er nog wel een beetje mee kunnen rijden natuurlijk.
 
runner replica said:
dat heb jij heel goed mooie muiter aleen mag je met een zelf gemaakt blok niet sprinten :) darom heb ik nu een bewerkt puchblok met een evo 6 van mina :) ontopic dank u

Succes dan +ralf+ :rolleyes:

Verkoop die cilinder maar snel weer en haal iets waar de spoelpoorten minimaal 3mm lager liggen :X

Ciao
 
[L.&.F.U.RT]JB said:
En het is moeilijk om een koppeling te vinden die het houd bij 14k :X ben benieuwd :)


hole krukas fixen en met een scooterkopeling + huis ?


en
joel warom zou een puch blok niet zo 10 k draaien dan ??

zal ff nieuw topic openen over dit
 
Puch kan met enig werk zo 10k draaien hoor, en een koppeling die het dan ook uithoud zal je inderdaad niet vinden.

Je zult zelf een koppeling moeten verstevigen dmv een plaat op de bovenzijde waar de swgmenten bevestigd worden. Heb ik zelf ook en werkt echt top.
 
Back
Top