tips voor Aerox 100 tuning?

Stefko

Well-Known Member
he alle
ik heb een Aerox 100.
ik heb al wat dingen gedaan om te tunen, namelijk het volgende:
-leovinci zx
-120cc malossi
-22mm dellorto
-lichtere rolletjes

loopt op top nu ongeveer 130a140
trekt makelijk wheelies (met een klein beetje hulp dan)

heeft iemand nog tips wat ik verder kan doen?


Greetz
Stefko
 
Advertisement - register to remove this

nog grotere carbu zal die wel aankunnen , 28 ofzo , verder zijn er andere vario's , koppelingen, overbrengingen voor.

ik vindt alleen die uitlaat niet zo geweldig , ik denk wel dat er betere uitlaten zijn.........

en als je echt wat wilt kun je het zaakie nog laten tunen door een erkend bedrijf....
 
waarom andere cil die malossi 120 is nette cil hoor...
idd andere uitlaat lijkt me erg verstandig ff rondvragen
zijn best uitlaten voor 120cc verkrijgbaar, en ja carb mag nog wel wat groter dan 28 hoor :) 30 moet ie ook makkelijk kunnen
trekken zie maar ik hoor ut wel weer.......
 
zijn ook niet zo geweldig............ en ook niet leverbaar voor aerox 100

mischien is tecnigas TG wel wat , die zijn std voor aerox 100 leverbaar.

zijn ook torque drivers en membranen voor zo'n ding...

en je zou ook een naar DPR uitlaten kunnen informeren
 
Last edited:
niet voor de aerox, maar de MBK nitro is hetzelfde

en technigas ben ik niet zo kapot van, is de leo zx beter volgens mij

volgende wat ik wil aanpassen is de koppeling, ik zat te denken aan die verstelbare van malossi
52-7879 Delta Clutch Malossi MHR
 
Originally posted by Stefko
niet voor de aerox, maar de MBK nitro is hetzelfde

en technigas ben ik niet zo kapot van, is de leo zx beter volgens mij

volgende wat ik wil aanpassen is de koppeling, ik zat te denken aan die verstelbare van malossi
52-7879 Delta Clutch Malossi MHR

volgens mij was een zx voor 50cc....:S
ik zal gewoon een dpr laten maken als dat kan, on een simonini 125...
 
waarom btw zo'n grote carb als 28mm en 30mm; naar mijn weten is zo'n aerox 100 niet zo'n toerenheld...
ben wel van meniing dat ie een andere dan die 22mm moet nemen, maar om andere redenen.
denk dat 21/25mm van do een goede en betaalbare verbetering is.
 
nou dat die leo voor 50c is ben ik niet met je eens, hij is namelijk speciaal voor de 100cc

maar zou dat echt zoveel uitmaken , een andere uitlaat????


met die carb ben ik het wel eens, zal tie nog harder trekken denk ik.
dat is wel goed echt super hard hoeft tie niet te lopen, als tie maar als een beest optrekt
 
nou die tg 2 is echt niet zo slecht hoor! ik heb met zx ook al meegemaakt dat de demper er zomaar afscheurt en dat ze veel lawaai gaan maken , dus kwalitatief is het ongeveer gelijk , maar bij normaal gebruik gaat z'n tecnigas net zolang mee als een leovince , ik denk dat detg alleen wat beter loopt , leovince is niet echt gemaakt voor snelheid (zx teminste niet) , kan zijn dat ie voor 100cc wel goed genoeg is hoor!
 
Back
Top