Verschil polini malossi overrange

dit is de vergelijking van martijn zijn stnd poulies en de overranged poulies

DE POULIES VAN MARTIJN:
Vergelijking.JPG
 
Last edited:
Martijn, meet anders ff de afstand op van de onderkant van je carter naar de bovenkant ter hoogt van je ingaande as, misschien heb je wel een vaag carter:?
 
Ik heb geen vaag carter ik kan er niks aan doen dat het zooitje zo past en voor mensen die niet geloven dat het overrange is die komen maar fijn een keertje kijken :|
 
Bedankt voor het vriendelijke offtopic gelul.

Vindt allemaal best maar als jullie nou gelijk je mening geven over je eigen overrange zou ik er ook mee opschieten.

dank u
 
Originally posted by gomer_pyle
Bedankt voor het vriendelijke offtopic gelul.

Vindt allemaal best maar als jullie nou gelijk je mening geven over je eigen overrange zou ik er ook mee opschieten.

dank u

Amen


Ik zou voor Malossi gaan....
 
Kijk dit is nou wel interessante shit. Martijn meet eens na van boven tot onder van je carter.

Ikzelf heb ook aeroxblok en ik heb zelfde aanzicht als JohnB enenals Stealth blok van fons. Op me oude had ik ook aanzicht van johnB. En dat klopt ook wel omdat het carter +/- 131 mm is van boven tot onder

Wazig dat die bij jou anders is????????? Enige reden die ik kan bedenken is dat je carter hoger is (wat me onwaarschijnlijkt lijkt). Want anders zou die set gewoon echt niet passen zonder die uitstulpingen neit weg te halen, je v-snaar zou gegarandeerd gaan aanlopen 100% zeker.

Interresant :)
 
Originally posted by Martijn
OLE na het ringetje weg te hebben gehaald loopt het hier dus ook aan vertandingsdeksel en snaar bij de ribben :W

dat wordt dus dremelen :)

dat is ook bij mij zo als ik het ringetje achter de pulley weghaal. maar dat hoort toch zo, dat ringetje doen ze er toch niet voor de grap bij???:? :? :?
 
Dat ringetje is voor je koppelingshuis zover ik weet anders loopt je koppeling niet goed op je koppelingshuis...

En als je dat ringetje achter de poulies doet loopt de snaar scheef volgens mij .. toch nog maar eens meten ... een scheve snaar scheeld vermogen ;)
 
Back
Top