Verschil polini malossi overrange

Originally posted by mhr4ever
We hebben het over dezelfde :) Ik zei alleen ze naam er niet bij omdat ik erg voorzichtig ben met het " verklappen" van dingen als het over race sooters van andere mensen gaat. Niet dat een malossi overrange een groot geheim is, maar in de race wereld weet je het maar nooit.

Dan moet je de volgende keer wel 7 neerzetten ipv 700 droeloe :)
 
Gradenplaat ging eerste keer wel wat stroef maar niet meer dan dat..... Zal vanmiddag even een foto maken van mn carter is er iemand die die foto's voor me zou willen uppen :*
 
Originally posted by -=MOL=-
Dan moet je de volgende keer wel 7 neerzetten ipv 700 droeloe :)

Uhm ja sorry :) dat bedoel ik ook, 700 is niet echt constant he :D
Maarja...hou op met je droeloe mol, je leest duidelijk teveel de scootin' :p

Ik zit momenteel met standaard poulies en een rafelende v-snaar met een speling tussen de 13.400 en de 14.500 8P |(
 
Wat is geen problemen?

Als je iets zinnigs wilt zeggen over je transmissie, evrmeld dan tussen welk minimum em maxiumum toerental hgij schommelt, hoe de gasreactie is in vegelijkibg met andere zooi, heo het bereik is etc.
 
Excuse moi.... Had geen digi tot mn beschikking aangezien mn broertje hem voor een project nodig had zal het vanmiddag uit school proberen :D
 
Ik heb zelf MHR overrange, me broertje EVO overrange, bij allebei moest op MINA hetzelfde worden aangepast, dus ribben en vertandingsdeksel! MHR poulies kunnen op twee manieren worden gemonteerd (6 banen) EVO maar op 1 (3 banen)! Vind dat ze beide wel mooi op toere blijven! EVO lijkt wat meer toeren te geven met zelfde rollengewicht!
 
Originally posted by JaguaRox
Martijn waar blijven die carter pix?


hier:
Koelrib.jpg

Vertandingsdeksel.jpg




copyright martijn, niet usen, gewoon vragen ;)...
 
Back
Top