Verschil polini malossi overrange

Wat Blaze bedoeld is dat je beter een pic had kunnen maken met snaar, koppeling en poulies volgens mij.
Zodat je via een pic van de linkerkant kan zien waar je snaar loopt

nieuwere pics:

Dsc00959.jpg

Dsc00960.jpg

Dsc00961.jpg

Of je heb een wazig carter of je heb geen 128mm poulies want als ik het vergelijk met de mijne dan zie ik dat mijne veel dichter bij het carter komen dan de jouwe.

EN als je goed kijk kan je zien dat ik wel duidelijk de verstevigings ribben heb moeten aanpassen

malossip.JPG

Uit nader onderzoek moet ik je toch melden dat jij geen overranged poulies heb. Je huis is bijna net zo groot als je poulie mijn poulie is een stuk groter.

Denkdat je aardig genaaid bent :D

Nope is gewoon een splinternieuwe set met de gewone maat poelies die jullie dus ook hebben..

En nee er zitten geen ringen of wat dan ook tussen zo heeft het altijd gezeten.....

hoe verklaar je dan het verschil in grootte met je koppelingshuis,

en hoe weet jij hoe groot 'onze' poullies zijn.

en waarom past het bij jou zonder aan te passen en bij de rest niet.

kun je jezelf misschien een beetje onderbouwen :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
1 woord; pak je schuifmaat :)

Wijs woord/wijze woorden:)
en Martijn het lijkt er idd op dat je toch niet helemaal de goede hebt gekregen/gekocht:)

Maar, hij is iig wel groter als je standaard poulies, dus helemaal genaaid ben je ook niet:)

128mm nu jullie zin degene die het niet geloven komen maar kijken.... Set is niet oud....

Reden waarom die van John groter lijken is mischien het feit dat die van hem uit een andere hoek is genomen maar goed jullie hoeven me niet te geloven :rolleyes:

heb nix met de hoek te maken je ziet het
1: de ruimte tussen poulie en carter
2: verschil tussen poulie en huis
ik heb met ribben en die is dikker dan jouw verstevigde

Back