wat bedoel je met tap? gewoon een draadstang ofzo?
Ja, wel een maat groter zodat het wat steviger is.
Origineel is het m6, ik hem er m8 van gemaakt.
Maar het een meningskeus, want ik ga zonder vering rijden terwijl Stefan en ik precies het zelfde bouwen, maar hij wilt met mono rijden vanwege de vering.
Ik zou het doen zoals J-tuning ook zegt, zo licht mogelijk indien nodig een stuurdemper.
Die dingen kosten niks en dat gewicht is ook te verwaarlozen.
Ja, wel een maat groter zodat het wat steviger is.
Origineel is het m6, ik hem er m8 van gemaakt.
Maar het een meningskeus, want ik ga zonder vering rijden terwijl Stefan en ik precies het zelfde bouwen, maar hij wilt met mono rijden vanwege de vering.
Ik zou het doen zoals J-tuning ook zegt, zo licht mogelijk indien nodig een stuurdemper.
Die dingen kosten niks en dat gewicht is ook te verwaarlozen.
Ja, wel een maat groter zodat het wat steviger is.
Origineel is het m6, ik hem er m8 van gemaakt.
Maar het een meningskeus, want ik ga zonder vering rijden terwijl Stefan en ik precies het zelfde bouwen, maar hij wilt met mono rijden vanwege de vering.
Ik zou het doen zoals J-tuning ook zegt, zo licht mogelijk indien nodig een stuurdemper.
Die dingen kosten niks en dat gewicht is ook te verwaarlozen.
een stuurdemper die niks kost is ook niks, dingen van 40 euro werken amper.
A spasta: over de serieuze uitspraken...haha
een 6,17 ex reactie met 121 kg is al onder de 6 sec met 94 kg, dus lijkt me neit echt een probleem, alelen de daglicenties worden tot NU toe uitgesloten, als ik zelf erop rijd ben ik 18 kg zwaarder, wat inhoud dat een 6,0 een leuke uitdaging is.
en dan nog is deze voorgaande tijd zonder enkel testwerk neergezet, dus waarom zou t niet lukken?
een stuurdemper die niks kost is ook niks, dingen van 40 euro werken amper.
A spasta: over de serieuze uitspraken...haha
een 6,17 ex reactie met 121 kg is al onder de 6 sec met 94 kg, dus lijkt me neit echt een probleem, alelen de daglicenties worden tot NU toe uitgesloten, als ik zelf erop rijd ben ik 18 kg zwaarder, wat inhoud dat een 6,0 een leuke uitdaging is.
en dan nog is deze voorgaande tijd zonder enkel testwerk neergezet, dus waarom zou t niet lukken?
ik bied me aan :+
en teken meteen een levensverzekering..
ik denk dat de opmerkingen van spasta beetje triest zijn, wat vind jezelf, ik heb met die cilinder 2 maal gereden, en dat was NIET mijn blok,
de eerste keer was eindhoven, alleen maar rond de 6,4
de tweede keer in hockenheim meteen rond de 6,3 en 6,17.
dus met een beter blok een gewichtsverschil van 18 kg (rijder) en 10 kg het frame, weten we met zn allen dat als t ding t zelfde blijft zeker op straat op de 150m meer dan 0,2 sec sneller zou zijn... dus al onder de 6,0 (ex reactie ff gezien he) die t niet eens zijn, steek hun handen op. we kunnen natuurlijk ook gaan wedden, voor geld?
kijk ook naar sander op titus frame.
niet overal zo op happen
waarschijnlijk bedoeld hij het gewoon opbouwend..
hier gaat topic ook helemaal niet overof je nou constant reed of niet..
het gaat over vering of geen vering {!
ja maar heb een beetje genoeg van verscheidene opmerkingen.
ik heb zodner ooit te banken wel mn best egdaan en met goed resultaat.
90% van de onderdelen heb ik gewoon bij elkaar geschraapt en op de weg afgesteld,
nee, je hoort alleen maar HIJ rijd met nos!
De SA sprinter die heeft ook een smal wiel en erg licht ik kan toch niet zeggen dat ik die zag zwabberen op de sprintbaan. @ eindhoven 2006 reed die ook 130+
Als je frame goed recht is, de wielen in lijn staan, je voldoende controle kan houden over het stuur dat je een heel eind bent. Ik denk dat een frame niet gaat zwabberen omdat de voorkant te licht is, eerder doordat de zitpositie verkeerd is en de houding op het stuur die is erg belangrijk.
Ik denk dat vering weinig nut heeft, of je moet banen hebben zoals rotterdam dan lijkt mij het wel verstanding.
achtervering zou ik weglaten voorvering zeker niet ...
verder word ik een beetje moe van het de stoere praatjes van heiko ... hou gewoon je mond we zien het wel wat je volgend jaar presteert
en ook niet zo zielig doen over wat mensen over jou of je sprinter zeggen als je nou echt zo goed ben zou je dat geen reet intresseren
op hockenheim heb ik hem toch adners behoorlijk zien zwabbere
en heb er zelfs een filmpje van..
Dat kwam door de zijwindHadden meer mensen last van op ong 100m hielden de spandoeken op en daar waaide het in een keer.