idd..
als je wel vering hebt, die dan toch minimaal zou zijn, zou dit maar een klein beetje helpen met de klap op te vangen.. (maar alle kleine beetjes helpen?)
misschien dat joël hier ook reageert aangezien hij al een paar jaar met korte veerweg rijd
ik zou persoonlijk gaan voor een korte veerweg en een stuurdemper
de stuurdemper tegen de trillingen / zwabberingen.. aangezien ik vanaf de start al veel (vooral) framepjes heb zien zwabbere aan het einde van de sprintbaan
Kijk naar de sprinters uit Italie zou ik zeggen. Die rijden allemaal zonder, alleen moet je wel een vlakke sprintbaan hebben dan
Die rijden idd zonder vering maar heb je die over de baan zien knallen in hockenheim?
Die slingeren als gek maar houden gewoon volgas open.... Goed gek.
Ikzelf reed zonder vering, laatste sprints met stugge korte veerweg.
Naar mijn mening is het fijner rijden... Maar je blijft met het gewichtsverschil zitten.
Alhoewel dat dat bij sommige vorkjes wel te verwaarlozen valt misschien?
Als je iets vind wat niet veel weegt en toch nog veert zou ik het er zeker opzetten.
we moeten wel letten op acceleratie, en topsnelheid, 10 rijden is geen probleem en een frame is 10x anders rijden dan een std scooter of brommer.
dan vind ik jou mening een goede...beter is beter dus je merkt zeer zeker verschil....?
Scheelt ook gewicht...
Heb bij mijn Zip alles eruit gehaald en een tap ingezet zodat die de poten vasthoudt.
En zoals de rest als zegt, die paar seconden.
Het is toch geen wheelie scooter...