Valkenswaard scooterrace!!!

Hey Gijs... Ik stond volgens mij langs jouw bij de races volgens mij (op dat fietspad).. stond jij bij een figuur met zo'n witte scooter? Ik heb een grijze sfx...

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Ah, je was er dus wel? Shit, gemist... In augustus beter...

Die Sfera begon inderdaad raar te doen, draaide ook behoorlijk wat toeren
rolleyes.gif
...

Ronnie: jij was dus die gast met die Runner met blauwe kappen enzo, is wel een mooi ding... nu je voorvelg nog blauw spuiten...

Die buitenlandse jongen met die Runner heb ik gemist, helaas...

Greetz.
 
Hehehe,ja da was ik dus.
Vind je hem mooi?? ik von zelf dat midenstuk blauw wel wat hebben,dat had ik nog nooit gezien bij een runner dusse.

Ennuh die velg had ik geen tijd meer voor want dan zou die niet op tijd klaar zijn,en ik moest natuurlijk wel naar de races toe he
biggrin.gif


En Mr.Z Volgens mij stond ik een hele tijd langs jou,die sfx is toch origineel ofnie??
Heb je mij nie gezien??

Achja in augustus nog maar eens dan he
biggrin.gif
 
Originally posted by Mr-Z:
Hey Gijs... Ik stond volgens mij langs jouw bij de races volgens mij (op dat fietspad).. stond jij bij een figuur met zo'n witte scooter? Ik heb een grijze sfx...

ik denk het niet ik ken namelijk niemand met een witte scooter dus ik denk je dat langs die andere kerel met die RS stond.
in augustus ben ik er niet(vakantie) jammer als je die ene kerel met die runner gemist hebt, die gast maakte ook nog een vette burn-out
 
Hey ronnie.. 't kan best dat ik langs jouw heb gestaan, ik zou 't niet weten.. Links van mij stond af en toe een Rs met een aan de achterkant een wit vierkant met zwart nummer(kweet niet meer welk) met een jongen met witte scooter, zip geloof ik.. maar dat was Gijs duz niet.. Er stond rechts van mij een hele groep runners, waarvan eentje in de prak lag.. alle kappen aan voorkant kapot... Mijn sfx is inderdaad origineel
frown.gif
... Ik heb die burn out ook gezien.. was vlak voor de start van een race...

greetz Marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda
 
Originally posted by Mr-Z:
Hey Gijs... Ik stond volgens mij langs jouw bij de races volgens mij (op dat fietspad).. stond jij bij een figuur met zo'n witte scooter? Ik heb een grijze sfx...


Was jij die gast die daar helemaal alleen stond met zijn SFX....
 
Originally posted by Gijshouwen:
ja min of meer die kerel had een veel betere set-up als mij maar hij had een zwaar lange vertanding maar het komt er op neer dat ik hem er vet uit trok en als ik op mijn top zat had ik een brommerlengte of 7-8 afstand en als ik dan een tijdje op top gereden had kwam hij mij voorbij. ik kwam wel net een motorwout tegen toen ik met hem aan het sporten was maar die wout deed gelukkig niks.

Die gast waar je tegen reed, was dat een zwarte RS met witte vlak om de koplamp-unit??? (gilardoni 70 - 19mm -Arrow)

Dat is nl een maat van mij.... Ik stond bij hem toen jullie aan het sporten waren...
 
Originally posted by Ronnie Runner:
Hehehe,ja da was ik dus.
Vind je hem mooi?? ik von zelf dat midenstuk blauw wel wat hebben,dat had ik nog nooit gezien bij een runner dusse.

Ennuh die velg had ik geen tijd meer voor want dan zou die niet op tijd klaar zijn,en ik moest natuurlijk wel naar de races toe he
biggrin.gif


En Mr.Z Volgens mij stond ik een hele tijd langs jou,die sfx is toch origineel ofnie??
Heb je mij nie gezien??

Achja in augustus nog maar eens dan he
biggrin.gif


Had jij toen jij wegreed een meidje achterop???(was tegen 16:00-17:00)


[This message has been edited by RMC (edited 28 May 2001).]
 
Ja ik stond helemaal alleen
frown.gif
zielig he! Ik zou met een maat gaan, maar die was ziek, en ik wilde toch graag naar die races..

greetz Marcel
 
Mijn scoot is zeker klaar in augustus en dan ben ik er ook zeker weer te vinden
smile.gif
en ik denk dat Ronnie Runner bij mij is dus kom gerust efkes buurten
smile.gif
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ah, je was er dus wel? Shit, gemist... In augustus beter...

Die Sfera begon inderdaad raar te doen, draaide ook behoorlijk wat toeren
rolleyes.gif
...

Ronnie: jij was dus die gast met die Runner met blauwe kappen enzo, is wel een mooi ding... nu je voorvelg nog blauw spuiten...

Die buitenlandse jongen met die Runner heb ik gemist, helaas...

Greetz.

Da was zon grappige kale neger toch???Zo op het eerste gezicht was dat ding toch niet zo snel.Zat toch op die rechte weg patserig op en neer te rijden???
 
Originally posted by RMC:

Had jij toen jij wegreed een meidje achterop???(was tegen 16:00-17:00)


[This message has been edited by RMC (edited 28 May 2001).]


Ja dat was ik jah,een klein meidje ofnie?
Jij was die dude met die vlammende typhoon ofniet??
 
Die negers waren mey een hele groep daar,allemaal van die wazige gasten.

Die neger met die speedfight had heel zijn bak vol met ijsblokjes liggen met daar allemaal drinken en shit in,echt wazig

Ennuh der was ook ff zoon groep van die kampers,daar zat een jongen bij met een zwaar verneukte runner,alle kappen naar de klote,echt fuckt up maarja...
biggrin.gif
 
Originally posted by RMC:
Die gast waar je tegen reed, was dat een zwarte RS met witte vlak om de koplamp-unit??? (gilardoni 70 - 19mm -Arrow)
Dat is nl een maat van mij.... Ik stond bij hem toen jullie aan het sporten waren...

yep, dat was hem. jij was toch niet die gast waar ik toen nog ff mee heb staan lullen of wel?

[This message has been edited by Gijshouwen (edited 28 May 2001).]
 
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Da was zon grappige kale neger toch???Zo op het eerste gezicht was dat ding toch niet zo snel.Zat toch op die rechte weg patserig op en neer te rijden???

was idd een kale neger, ik vond hem toch best snel als hij langs kwam.
 
Klopt, 5 augustus...

Ivo en Joël zijn in overleg met Anthony van Twins, om samen zoiets te organiseren...

PS: die friet was gebakken in 2takt-olie
rolleyes.gif


Greetz.
 
Ben ik efkes blij dat ik naar de gewoone Friettent was gereden hadden ze ok meer keus en voor het geld van 1 frietje bij het scooterrace had ik daar het dubbele!
smile.gif


Greetz...
 
Originally posted by RMC:
Die gast waar je tegen reed, was dat een zwarte RS met witte vlak om de koplamp-unit??? (gilardoni 70 - 19mm -Arrow)

Dat is nl een maat van mij.... Ik stond bij hem toen jullie aan het sporten waren...


Zeg maar tegen die kerel met die RS dat zijn achterband verkeerd om gemonteerd zit.....Niet zo heel slim
smile.gif
 
Back
Top