Originally posted by Mr-Z:
Hey Gijs... Ik stond volgens mij langs jouw bij de races volgens mij (op dat fietspad).. stond jij bij een figuur met zo'n witte scooter? Ik heb een grijze sfx...
Originally posted by Mr-Z:
Hey Gijs... Ik stond volgens mij langs jouw bij de races volgens mij (op dat fietspad).. stond jij bij een figuur met zo'n witte scooter? Ik heb een grijze sfx...
Originally posted by Gijshouwen:
ja min of meer die kerel had een veel betere set-up als mij maar hij had een zwaar lange vertanding maar het komt er op neer dat ik hem er vet uit trok en als ik op mijn top zat had ik een brommerlengte of 7-8 afstand en als ik dan een tijdje op top gereden had kwam hij mij voorbij. ik kwam wel net een motorwout tegen toen ik met hem aan het sporten was maar die wout deed gelukkig niks.
Originally posted by Ronnie Runner:
Hehehe,ja da was ik dus.
Vind je hem mooi?? ik von zelf dat midenstuk blauw wel wat hebben,dat had ik nog nooit gezien bij een runner dusse.
Ennuh die velg had ik geen tijd meer voor want dan zou die niet op tijd klaar zijn,en ik moest natuurlijk wel naar de races toe he
En Mr.Z Volgens mij stond ik een hele tijd langs jou,die sfx is toch origineel ofnie??
Heb je mij nie gezien??
Achja in augustus nog maar eens dan he
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ah, je was er dus wel? Shit, gemist... In augustus beter...
Die Sfera begon inderdaad raar te doen, draaide ook behoorlijk wat toeren...
Ronnie: jij was dus die gast met die Runner met blauwe kappen enzo, is wel een mooi ding... nu je voorvelg nog blauw spuiten...
Die buitenlandse jongen met die Runner heb ik gemist, helaas...
Greetz.
Originally posted by RMC:
Had jij toen jij wegreed een meidje achterop???(was tegen 16:00-17:00)
[This message has been edited by RMC (edited 28 May 2001).]
Die gast waar je tegen reed, was dat een zwarte RS met witte vlak om de koplamp-unit??? (gilardoni 70 - 19mm -Arrow)
Dat is nl een maat van mij.... Ik stond bij hem toen jullie aan het sporten waren...
Originally posted by Hebo-47.6mm:
Da was zon grappige kale neger toch???Zo op het eerste gezicht was dat ding toch niet zo snel.Zat toch op die rechte weg patserig op en neer te rijden???
Die gast waar je tegen reed, was dat een zwarte RS met witte vlak om de koplamp-unit??? (gilardoni 70 - 19mm -Arrow)
Dat is nl een maat van mij.... Ik stond bij hem toen jullie aan het sporten waren...