Valkenswaard scooterrace!!!

DOH! das dom............. normaal let je daar noujuist het meeste op
smile.gif
 
Originally posted by Ronnie Runner:

Ennuh der was ook ff zoon groep van die kampers,daar zat een jongen bij met een zwaar verneukte runner,alle kappen naar de klote,echt fuckt up maarja...
biggrin.gif

Ghehe, me neef zei dat die kale met die 2 goude oorbellen op mij leek
biggrin.gif

Ik heb alleen geen oorbellen
smile.gif


En ik ben wa groter, nie veel trouwens
wink.gif
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ding opengeschroefd (iedereen zegt dat het gare krukaslagers zijn), bleek de vario (Multivar) een beetje veel speling te hebben... Daarna niet veel meer gereden, waarschijnlijk is het bigendlager aan de ontstekingkant kapot gelopen (hoewel nauwelijks speling merkbaar), maakt iig soms een schurend geluid

Pfjiew
smile.gif
...

Niet het krukaslager dus, wat een opluchting... Er zaten wat kunststofsplinters tussen de ontsteking, en het geluid kwam toch van die Multivar af...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Pfjiew
smile.gif
...

Niet het krukaslager dus, wat een opluchting... Er zaten wat kunststofsplinters tussen de ontsteking, en het geluid kwam toch van die Multivar af...

Greetz.



Jah er zat ook niet te weinig speling op die bus, gotver het leek net een breinaald in een soeppan......
 
Hey Bart, we hadden hier nog ff thuis nagekeken bij de multivar van haas, maar die had ook redelijk wat speling. weet je zeker dat het niet zo hoort? ik vond het wel meevallen allemaal.
 
Originally posted by hydrospeed:
Hey Bart, we hadden hier nog ff thuis nagekeken bij de multivar van haas, maar die had ook redelijk wat speling. weet je zeker dat het niet zo hoort? ik vond het wel meevallen allemaal.

Met originele vario: geen rammeltje...
Met Multivar: vraag maar aan mensen die het hebben gehoord (Suggadaddy, Ruud, Gijshouwen)... Klonk niet goed...

Greetz.
 
Originally posted by Mr-Z:
Ja ik stond helemaal alleen
frown.gif
zielig he! Ik zou met een maat gaan, maar die was ziek, en ik wilde toch graag naar die races..

greetz Marcel

Nou, die gast met die witte scooter die langs die gast met die RS stond was ik dus en mijn scooter is zilver met zwart en het is een TYPHOON en geen zip
 
Originally posted by Ronnie Runner:

Ja dat was ik jah,een klein meidje ofnie?
Jij was die dude met die vlammende typhoon ofniet??

Ik was die gast op die Typhoon ja, ik heb je Runner nog staan bewonderen, vond het een best mooie kleuren-combi.

En zo vlammend is mijn Typhoon nou ook weer niet, draait wel lekker veel toeren (waardoor hij snel lijkt) maar aan het vermogen wordt binnenkort nog het een en ander gedaan....
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Zeg maar tegen die kerel met die RS dat zijn achterband verkeerd om gemonteerd zit.....Niet zo heel slim
smile.gif



Weet hij allang.... Dat is een voorband van een motor en waarom hij hem er zo-om heeft opgelegd weet ik niet....
smile.gif
 
Originally posted by RMC:
Ik was die gast op die Typhoon ja, ik heb je Runner nog staan bewonderen, vond het een best mooie kleuren-combi.

Owkjee dan bedankt jah,vond um zelf ook wel mooi zo
biggrin.gif


En zo vlammend is mijn Typhoon nou ook weer niet, draait wel lekker veel toeren (waardoor hij snel lijkt) maar aan het vermogen wordt binnenkort nog het een en ander gedaan....

Ow,nou hij klonk wel lekker moet ik zeggen,ik heb je een paar keer op en neer zien rijden

 
Back
Top