valkenswaard II

Originally posted by SpeedfightFreak
/me is net terug van scootsjeez :)

was wel vet...

keb de Sfera van Bart&Co gezien, k0el ding... (hij werd er trouwens uitgereden door een Aerox)

kwist niet precies hoe alle forumdwds eruitzagen duz keb niet met iemand van forum gesproken... keb Bart wel zien rijden op Sfera en z'n NRG met z'n gele Rossi-helm...(kon em niet bijhouden :()

Die Aerox die ons eruit reed (op topsnelheid) hoort dus ook bij &Co, is een maat van ons...

Kon je m'n NRG niet bijhouden? Dat was toch niet zo moeilijk:? ?

In vervolg dus gewoon mensen aanspreken...

Greetz.

Re: verslagje...

Originally posted by Hebo_NRG
O ennuh, natuurlijk ook bart gezien niet gesproken, die mafkees was constant aan het boeken.

NIET:)... Ik sta ook weleens stil...

uhm btw, volgensmij zat je krukas moer vet los maar goed.

NEUH, WAS OF HET KICKSTARTMECHANISME, OF MIJN ZELF UITGEBOORDE ROLLETJES (K*TDEALER DIE NIET EENS 2 GRAM ROLLETJES HEEFT:))...

Uhm die sfera boekte die aerox vet wel! Die rood zwarte eroks met die Hebo racing 2 pijp toch??!

YEP, WAS HIJ AAN HET "INRIJDEN", WAS NOG NIX AAN AFGESTELD, ROLLETJES MOETEN LICHTER, ZWAARDERE DRUKVEER (NU ORIGINEEL:))... AEROX KWAM WEL VOORBIJ, MAAR NA EEN TIJDJE... TOPSNELHEID VAN SFERA IS NIET ZO EXTREEM HOOG...

OOK GERACED TEGEN EEN RUNNER + ALU W + JOLLY, DIE VERLOOR:)...

LATER NOG TEGEN EEN NEGER-AARS MET RUNNER + MK PRO RACE-CILINDER + PRO RACE-UITLAAT (GETUNED IN LEIDEN, HIJ MOCHT NIET ZEGGEN WAAR)... DE EERSTE HONDERD METER WAS IK SNELLER, DAARNA KWAM HIJ BEHOORLIJK HARD VOORBIJ:( ...

Ook net was die eikel op ze oranje FF die achterop het vleugeltje ging zitten en toen een wheelie deed, o o o o wat had ik graag gezien dat ze vleugel afbrak zeg.

OOK IK, JE BENT SOWIESO EEN EPPO ALS JE EEN ORANJE FF KOOPT...

Wat was in godsnaam dat enorm kleine ding wat zo achterlijk vlamde? Die sfera heeft erook tegen geraced.

DAT WAS ANTHONY VAN NIES (TWINS SCOOTERSERVICE), HEEFT CILINDER VAN SFERA EN EVO-AEROX OOK GETUNED... HEEFT EEN TOTAL-LOSS SONIC L.C. MET ZELFBOUW FRAME IN ELKAAR GEZET; +/- 13 PK @ 14.104 RPM... LIEP BEHOORLIJK ASO HARD, GAF WEL EERLIJK TOE DAT HIJ VERBAASD WAS DAT DIE SFERA HEM EEN BEHOORLIJK STUK BIJ KON HOUDEN:)...

Beetje triest dat de politie nog weer langs moest komen :r

GEEN LAST VAN GEHAD...

Greetz.

Originally posted by Shirley
Nou, ik kon er dus weer niet bij zijn, zaterdag wou ik gaan, maar we gingen nog winkelen en zwemmen en van alles, dus kwam er niet van, en jah, vandaag had ik een wedstrijd, dus kon ook niet.

Volgende keer beter...

Greetz.

Originally posted by kneiter007
dat kleine ding wat een evo50 tuned!! en originele krukas + lagers had al 3500 km gereden en liep nog steeds... 8)

Lagers waren niet meer origineel...

Greetz.

*edit* woeps:), ff sign eraf gooien *edit*

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Kon je m'n NRG niet bijhouden? Dat was toch niet zo moeilijk:? ?
woops.. ik bedoel: ik kon die sfera niet bijhouden

ik heb jou wel gezien (gele rossi-helm) maar keb je niet aan kunnen spreken want je was aan het rijden...

Re: Re: verslagje...

Originally posted by Bart Nrg Mc2
LATER NOG TEGEN EEN NEGER-AARS MET RUNNER + MK PRO RACE-CILINDER + PRO RACE-UITLAAT (GETUNED IN LEIDEN, HIJ MOCHT NIET ZEGGEN WAAR)... DE EERSTE HONDERD METER WAS IK SNELLER, DAARNA KWAM HIJ BEHOORLIJK HARD VOORBIJ ...
jah, dat was toch die runner met donkerblauw overlopend naar lichtblauw en wat witte kappen?

woops.. ik bedoel: ik kon die sfera niet bijhouden

ik heb jou wel gezien (gele rossi-helm) maar keb je niet aan kunnen spreken want je was aan het rijden...

net zoals alle kneiters daar doen ;)

Ik dacht dat hij tegen mij had gezegd dat de krukas EN lagers nog origineel waren, misschien dat ik me vergist heb

Re: Re: Re: verslagje...

jah, dat was toch die runner met donkerblauw overlopend naar lichtblauw en wat witte kappen?

En met chrome velgen!!

Was wel lachuh ja! Eindelijk is Barts sfera gezien. Ennuh wat kan dat ding mooi................ratelen.. hehehe, irritant geluidje zeg! Wel vet bruut geluid kwam er uit die Polini zipjes!

Kneiter Aerox wel zien staan maar niemand erbij gezien. Dat ding van Twins stal wel de show ja, mafkees, vet lanmg op zijn achterwiel gassen, en allemaal zonder helm... o o o

Die negerenner komt dus waarshcijnlijk in de Scootin' ...

Misschien ben ik 1 van de weinige maar ik vond die renner echt niet super mooi hoor! Chrome velgen zagen er wel leuk uit, maar om nou 'mooi' te noemen....

'k weet het zekur

Originally posted by Ruud
en voor de piepels die uit e-hoven komen
valkenswaard doorcrossen staan geloof ik camera's :)

ik weet wel zeker dat er daar camera's staan, ben bij de vorige race geflitst mja nog niks van gehoord dus het zal wel goed zijn(hoop ik)

Originally posted by Hugo
Misschien ben ik 1 van de weinige maar ik vond die renner echt niet super mooi hoor! Chrome velgen zagen er wel leuk uit, maar om nou 'mooi' te noemen....

Is wel begrijpelijk; was behoorlijk beschadigd, lompe stickers erop, en geen achterspoiler... Het IDEE was leuk, hebben het alleen niet goed uitgevoerd...

Hij zag er trouwens een stuk minder gaar uit dan die Runner + Alu W + Jolly (die verloor tegen de Sfera:W )...

Greetz.

Back