Jah, Eindhoven stikt van de Wallaroo's, moeten ze verbieden...
Jah, heb ook veel mensen ontmoet:
-Wahid
-Ivo
-Remco
-Ruud
-Debbie (stond ooit in Scootin' met die MHR-Energy, btw)
-Joor (Joris Jonker)
-Razma
Arne, Lennaert (monteur De Lijster, Klaaswaal), Joel, Pim (Suggadaddy), Johan V, Jeroen (met die VETTE Typhoon met kapotte krukas) kende ik al...
Was verder errug relaxed, wel jammer dat Joel z'n koppakking weer eruit blies (andere radiateur dan maar, Joel?
)...
Met de Sfera verliep het allemaal wel soepeltjes (NOT)... Eerst ff warmrijden, verzekeringsplaatje monteren
... Toen een paar keer heen en weer crossen (ik was btw. die jongen met dat grijze shirt, die andere is een maat van me)... Toen kwam er een gozer met een Aerox naar me toe, of ik een keer wou sporten... Zat een MHR70-uitlaat onder, dus ik: jah, is goed, je zult het alleen op top wel winnen... Nou, dat lukte hem maar nauwelijks
... Bleek er toch een 70MHR Team-cilinder onder te zitten, ik lachte me ziek... Afstellen had die gast volgens mij ook nog nooit van gehoord (<10.000 rpm met een Team?)... Volgens mij standaard carbu. ofzo...
Toen: maat van me rijdt volgas, opeens een teringherrie, was er een stuk van de koelvin afgeslagen, dwars door het koelingshuis
, maat van me schrikt, dacht dat hij had laten vastlopen... Naja, toen maar zonder geforceerde luchtkoeling gaan rijden, begint dat ding rare geluiden te maken... Ding opengeschroefd (iedereen zegt dat het gare krukaslagers zijn), bleek de vario (Multivar) een beetje veel speling te hebben... Daarna niet veel meer gereden, waarschijnlijk is het bigendlager aan de ontstekingkant kapot gelopen (hoewel nauwelijks speling merkbaar), maakt iig soms een schurend geluid
...
Owja, setup voor wie het niet weet...
Hebo Alu 70cc tuned@Twins
Polini For Race
Dell' Orto 21mm (spr. 96, gasnaald W7)
Malossi Multivar (met speling op het moment)
Bridgestone ML50-banden
Gele Malossi trekveertjes
Verder dus een vette dag, heb veel mensen verbaasd zien kijken naar die Sfera, was wel lollig
... We gaan hem binnenkort fixen, en Valkenswaard in augustus ben ik zeker weer van de partij...
Greetz.