Valkenswaard scooterrace!!!

was je der vandaag ook??
Ik was met een runner,helemaal blauw/zilver,met 1 blauwe velg
biggrin.gif
(die andere moet nog)

bwuaaa......wat een gedoe daar!

bij de training heb ik een vastloper gehad, met een nieuwe cil...kut maarja wat doe je eraan?...toen nog snel een oude van mij erop gezet, en die liep gvd nog 4 sec sneller ook nog, ik had de 17e tijd (liep nog niet helemaal lekker) in de A, maar door niet nader te noemen redenen (nix ernstigs!!!) , ben ik in de laatste ronde bijna stilgevallen, hij wou niet meer...ik lag 9e, toen heb ik hem maar over de finish gedrukt
smile.gif
en das was alleen het rechte stuk...maar toch een pokkeeind om te rennen met een scoot, net nadat je 25 min geraced hebt...

verder heb ik ivo, wahid, joel, sugadaddy, en aerox-r ontmoet, best kewl dat je die mensen leert kennen waar je mee op internet zit te lullen. oh ik heb bart ook nog gezien, met z´n sfera. ronnie runner heb ik ook nog gezien, meerdere malen...

en damn zit daar een nest met wallaroos ofzo? fuck he, het stikt ervan, heb je hier niet (gelukkig
smile.gif
)

greetz + cu next time!!

[This message has been edited by scooterracer (edited 27 May 2001).]

Jajaja Ik was er ook bij ik stond bij RonnieRunner maar ja ik had een schijt wallaroo bij mij want mijn runster ligt total loss ongelukje
frown.gif
ik vond het zèèr vetjes om daar die scootz te zien
biggrin.gif
vooral de runner van joel

greetz...
Runster

Jaja ik ben ook geweest.. met m'n DNA maar ik heb gewoon NIEMAND gezien van dit forum
frown.gif

En ja er waren VEEL wallaroo's .. waar ze vandaan komen ? Invasion! Ik heb Joel nog wel zien rijden trouwens
smile.gif

Jah, Eindhoven stikt van de Wallaroo's, moeten ze verbieden...

Jah, heb ook veel mensen ontmoet:
-Wahid
-Ivo
-Remco
-Ruud
-Debbie (stond ooit in Scootin' met die MHR-Energy, btw)
-Joor (Joris Jonker)
-Razma

Arne, Lennaert (monteur De Lijster, Klaaswaal), Joel, Pim (Suggadaddy), Johan V, Jeroen (met die VETTE Typhoon met kapotte krukas) kende ik al...

Was verder errug relaxed, wel jammer dat Joel z'n koppakking weer eruit blies (andere radiateur dan maar, Joel?
smile.gif
)...

Met de Sfera verliep het allemaal wel soepeltjes (NOT)... Eerst ff warmrijden, verzekeringsplaatje monteren
smile.gif
... Toen een paar keer heen en weer crossen (ik was btw. die jongen met dat grijze shirt, die andere is een maat van me)... Toen kwam er een gozer met een Aerox naar me toe, of ik een keer wou sporten... Zat een MHR70-uitlaat onder, dus ik: jah, is goed, je zult het alleen op top wel winnen... Nou, dat lukte hem maar nauwelijks
smile.gif
... Bleek er toch een 70MHR Team-cilinder onder te zitten, ik lachte me ziek... Afstellen had die gast volgens mij ook nog nooit van gehoord (<10.000 rpm met een Team?)... Volgens mij standaard carbu. ofzo...

Toen: maat van me rijdt volgas, opeens een teringherrie, was er een stuk van de koelvin afgeslagen, dwars door het koelingshuis
eek.gif
, maat van me schrikt, dacht dat hij had laten vastlopen... Naja, toen maar zonder geforceerde luchtkoeling gaan rijden, begint dat ding rare geluiden te maken... Ding opengeschroefd (iedereen zegt dat het gare krukaslagers zijn), bleek de vario (Multivar) een beetje veel speling te hebben... Daarna niet veel meer gereden, waarschijnlijk is het bigendlager aan de ontstekingkant kapot gelopen (hoewel nauwelijks speling merkbaar), maakt iig soms een schurend geluid
rolleyes.gif
...

Owja, setup voor wie het niet weet...

Hebo Alu 70cc tuned@Twins
Polini For Race
Dell' Orto 21mm (spr. 96, gasnaald W7)
Malossi Multivar (met speling op het moment)
Bridgestone ML50-banden
Gele Malossi trekveertjes
wink.gif

Verder dus een vette dag, heb veel mensen verbaasd zien kijken naar die Sfera, was wel lollig
smile.gif
... We gaan hem binnenkort fixen, en Valkenswaard in augustus ben ik zeker weer van de partij...

Greetz.

Originally posted by JorisG:
Jaja ik ben ook geweest.. met m'n DNA maar ik heb gewoon NIEMAND gezien van dit forum
frown.gif

En ja er waren VEEL wallaroo's .. waar ze vandaan komen ? Invasion! Ik heb Joel nog wel zien rijden trouwens
smile.gif

Welk vreemd tijdstip ben jij dan geweest?

Greetz.

Ik was er ongeveer van 12:30 tot 18:15...

Juist, die paars/blauwe Aerox, met die MHR-uitlaat... Vreemd, ik heb geen DNA gezien, was te druk met kapotgelopen/losgetrilde onderdelen vast te zetten
rolleyes.gif
...

Maar de Sfera liep tenminste een tijdje, dat kon Joel helaas niet zeggen...

Greetz.

Vreemd, ik heb geen DNA gezien, was te druk met kapotgelopen/losgetrilde onderdelen vast te zetten

Stealth DNA
smile.gif
Hij heeft een hele tijd geparkeerd gestaan dus ik heb er niet veel mee gereden.. Heb ook nog een half uur staan te kotsen van die gore friet daar :r :r

Je vond het toch niet lekker he?
biggrin.gif

In augustus ben ik er weer bij.. heb trouwens ergens gelezen dat Ivo ook een feestje gaat organiseren in augustus ?!

ik ben ook geweest en het was zeker wel vet. Tering wat rijden die schakels hard
smile.gif
. ik heb bart nog op zijn Sfera zien crossen en hij maakte idd een ontiegelijk gaar geluid de laatste keer dat hij langskwam. die kerel met die paarse Aerox was idd erg irri en was zijn frame nou zo krom of kon hij gewoon niet rijden? Ik had trouwens ook nog ff gesport tegen een andere RS
smile.gif
maar ik ben ook 2 keer een motorwout tegengekomen
frown.gif
. o ja er was ook nog een neger met een zwaar snelle runner heeft iemand anders die ook gezien? enne die crash met die zipjes was best lomp , het gebeurde recht voor mijn neus. btw hadden jullie die kerel zien lopen met die gecrashte zip in zijn armen
biggrin.gif
.

Kvind het wel relaxt dat je zo die mensen ziet,in het echt zo.

In augustus kom ik wel ff lullen zo,ik wis namelijk nie echt wie wie was,nu dus ongeveer wel

Originally posted by Ruud:
aha was jij dat... dat zei bart al maar hij wist het niet zekerz
smile.gif

Ja op een gegeven moment liepen bart en nog iemand voor me door,ik dacht toen te zien dat hij dat was,omdat ik me nog iets van een bril kon herrineren van die foto-topic laatst,maarjaik wist het dus niet zeker,maar nu wel.

Achja volgende keer beter,ik hoop volgende keer wat sneller te zijn(hoogstwaarschijnlijk met een andere scoot),want origineel onbegrenst zuigt(rollerbaken ook trouwens,kwam ik vandaag wel achter
mad.gif
)

Originally posted by Jasper:
en gewonnen?
smile.gif

ja min of meer die kerel had een veel betere set-up als mij maar hij had een zwaar lange vertanding maar het komt er op neer dat ik hem er vet uit trok en als ik op mijn top zat had ik een brommerlengte of 7-8 afstand en als ik dan een tijdje op top gereden had kwam hij mij voorbij. ik kwam wel net een motorwout tegen toen ik met hem aan het sporten was maar die wout deed gelukkig niks.

Back