Valkenswaard scooterrace!!!

Nu zit ie zelfs daar niet eens in...

Eerder de wachtfase.....
frown.gif
 
jorick is er ook:

rode phantom #39

bidalot tjoent
yamashi rukas
skf c3 lager
OvErRaNgE
evo uitlaat met RS demper
14mm dellie

blaat... lekker belangrijk
biggrin.gif
 
Kom dus achteraf ws. niet op zaterdag, moet werken enzo...

Zondag ben ik er zeker, want vanvond is er een wonder gebeurd: de Sfera loopt, en het gaat echt hard... Bleek dat we vele, en vele uren aan het afstellen zijn geweest met een kapotte cdi, nu loopt het ECHT als een gek...

Voor de liefhebbers, woensdagmiddag zijn we aan het afstellen op het Eurocircuit, ben je toevallig in de buurt, kom ff langs...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Voor de liefhebbers, woensdagmiddag zijn we aan het afstellen op het Eurocircuit, ben je toevallig in de buurt, kom ff langs...

Kan je gewoon op het Eurocircuit wanneer je wilt?
 
UPDATE!
ik kom nie met een Aerox met tecnigas maar een Aerox met hebo (rode demper)
moet em morgen ff afstellen

nog wa vraagjes (2de keer)
Van hoelaat tot hoelaat is er zaterdag training en zondag race?
en wat is de entree?

Thnx
 
Beter dat die Sfera blaast !!!! Way the go Bart !!!

Mijn Runner heeft gister een striptease uitgevoerd en zal bij het aan kleden het 1 en ander vergeten (elektrisch systeem bijvoorbeeld) en zal ook het 1 en ander aan krukas, onsteking en membraam zijn veranderd als ie weer aan wordt gekleed
 
Ben ook van de partij. Iig zaterdag, zondag weet ik nog niet. Te herkennen aan een zwarte uitgebouwde punto
biggrin.gif


Weet iemand de tijden van zaterdag en zondag?

thnx + greetz
EIns
 
zaterdag rijden we ongeveer de hele dag. dus als je komt, zie je ons vanzelf wel rijden...
zondag is er training vanaf ik d8 10 uur, en de race om eeeh iets van 12(?).
ik weet het niet precies, maar als je er bent om 10 uur ben je op tijd.
 
Originally posted by Sugadaddy:
Beter dat die Sfera blaast !!!! Way the go Bart !!!

Mijn Runner heeft gister een striptease uitgevoerd en zal bij het aan kleden het 1 en ander vergeten (elektrisch systeem bijvoorbeeld) en zal ook het 1 en ander aan krukas, onsteking en membraam zijn veranderd als ie weer aan wordt gekleed

Mja, elektrisch sux...

Vandaag weer een lompe actie:

Wij naar Valkenswaard gegaan, ding afgeladen, kicken.... huh, kunnen we niet kicken
smile.gif
...

Wij denken dat de koelkap de koelvin raakt (had ik gisteren gemonteerd
smile.gif
, leek me veiliger i.v.m. de 25 graden van vandaag)... Niet dus, het vliegwiel draaide gewoon niet rond... Wat was het nou? Boutjes voor montage koelvin waren een paar millimeter te lang: spoelen van de ontsteking naar de kl*te
smile.gif
...

Wij balen, ding opgeladen, snel terug naar huis, andere onsteking gepakt; blazen maar
smile.gif
...

Hij doet het dus, alleen de rolletjes zijn een beetje te licht
rolleyes.gif
...

Greetz.
 
Back
Top