Pics valkenswaard

Originally posted by scooterracer
astrid zag er idd weer fucking lekker uit zeg!!
volgende keer zal ik eens een paar pics van haar maken (hopelijk heeft ze haar pak ook weer los :):) )

ueh, sinds wanneer ben je ook rampen meester??

P.S. 1000ste post :W |:)

Originally posted by Freezerator
Veels te weinig pics ppl

en daanje, ik had van jou echt een andere dewd verwacht :)

Tsjah, rEwd en Sjoerd waren vroeg weg...

En wat voor iemand had je je dan voorgesteld bij mij?
Nog mooier? :rolleyes:

Originally posted by Ruud
24.jpg
oi sjoerdyo ;)

Die gast loopt een paar jaartjes achter...hij sprak me nog aan ook...met zn rose zonnebril ...beetje vreemde kerel volgens mij:rolleyes:

Originally posted by Ruud
24.jpg
oi sjoerdyo ;)

Hhehe ik sta der goed op he. Die vuilnisbak achter me was btw net geleegd kutzooi.

En Hugo ik dacht ik ga ff een praatje met je maken maar je deed niet alsof je me niet kende. Lullig hoor.

Weet iemand trouwens wat voor setup er onder die gaar uitziende rally lag? Met die zo ontzettende lelijke blauwe power filter aan de zeikant??

Originally posted by Sjoerdyo

Hhehe ik sta der goed op he. Die vuilnisbak achter me was btw net geleegd kutzooi.

En Hugo ik dacht ik ga ff een praatje met je maken maar je deed niet alsof je me niet kende. Lullig hoor.

x|

Originally posted by Hugo
Weet iemand trouwens wat voor setup er onder die gaar uitziende rally lag? Met die zo ontzettende lelijke blauwe power filter aan de zeikant??

Kweenie maar hij voelde zich wel heel snel volgens mij. Ding was gaar ja

Echt koel, een powerfilter op je topperf carterdeksel aansluiten :)

Polini Corsa, Polini For Race (gaar), 21 mm, overbrenging ver-Polini-seerd... Was een irritant gastje, zat te zeiken dat hij die Aerox bijhield (lukte hem vrij aardig), en dat hij net zo snel optrok als de Sfera (viel dus best tegen voor hem|( )...

Greetz.

how w8!!!

ik heb dus een nieuwe scoot: fluor gele zipsp (dat je het ff weet)
ik had m´n "oude" scoot (de aerox) uitgeleend aan barry vegter, omdat hij zijn firefox tegen een bandenstapel totalloss heeft gereden.

maarja hij heeft me er wel uitgereden...leuk voor hem! jammer voor mij, en ik ben idd 2e geworden, en barry 1e.

Back