Pics valkenswaard

Originally posted by Zeeuw

:o

Dit is trouwens niks, die reet is 2x zo breed als haar schouders :r
3.jpg

daarom issie ook gemaakt :P

ik ga ze nu van de cam aftrekken heb geduld :P

Ik vond mijn fotoz niet echt boeiend, ik had dat ding van Twins er ff op meoten zetten, maar niet meer gelukt... Ook die Runner die door scootin werd gefotografeerd had ik wel ff kunnen flitsen...
die Aarz is dus van aarzenking Daniel, genomen door VDM :) Ik heb nog 2 chix, maar die had ik niet naar Freez opgestuurd... Voor de rest nix boeiends dan alleen scootertjes die voorbij komen scheuren... Oja ook nog die Politiekar

Originally posted by Sjoerdyo
Oja ook nog die Politiekar
hehe.. dat was wel lachen, er reed een scooter daar op de weg en op dat fietspad ernaast en meteen vol in de remmen en heeel langzaam rijden...:rolleyes:

ik heb een meid zien fietsen met allemaal vlechtjes...ZEkerzz wel een strakke meid...die zie ik liever als me scooter 8)

mjah, ik weet niet wie mijn reply steeds weghaalt, maar ik zet em wel ff opnieuw:

die gast op de foto met die zilveren helm in z'n handen ben ik dus :)

Resultaten en foto's

ondertussen is ScooterTuning.net weer online... resultaten staan er op (van beide races)... strax meer dan 70 pix ;)

paar foto's, het is wel slechte kwaliteit maar je kan niet alles verwachten van een digicam van 120,-

Valkenswaard was weer bruut, alleen heel jammer van die crash van yrjo.

En bart je mag daar niet meer zo hard rijden van de Derbie meneer en je ben ook niet verzekerd..:P :P :P

Back