valkenswaard II

/me is net terug van scootsjeez :)

was wel vet...

keb de Sfera van Bart&Co gezien, k0el ding... (hij werd er trouwens uitgereden door een Aerox)

kwist niet precies hoe alle forumdwds eruitzagen duz keb niet met iemand van forum gesproken... keb Bart wel zien rijden op Sfera en z'n NRG met z'n gele Rossi-helm...(kon em niet bijhouden :()

Originally posted by Ruud
ik was zonder renner 8)
heb je een dwd met grijze jas en een witte Saiko-pet (op scoot met een zilveren r00f b0xer) gezien? dat was /me :)
ik was trouwens niet met eigen scoot (kapot:(), maar ik zat achterop bij een maat van me...

Last edited:
was vet vandaag, ik heb ook best veel mensen van het forum gezien. misschien heb ik je ook wel gezien speedfightfreak maar ik weet het niet. mja.

greetz

Originally posted by bert!
was vet vandaag, ik heb ook best veel mensen van het forum gezien. misschien heb ik je ook wel gezien speedfightfreak maar ik weet het niet. mja.

greetz
heb jij een zwarte RS? ik heb nl. wel een zwarte RS zien rijden...

verslagje...

ff gecopyt van de list.

smerige friet ja :r

effe een verslagje

rond 12.00 daar alvorens eerst 2 uur in een vet sjeezende mini cooper te hebben gezeten :)
Gelijk ff het rennerskwartier door gelopen, waar je gewoon overal naar binnen mocht enzo, had ik niet verwacht. toch gaaf, veel ideen op gedaan enzo. Toen de training van de topklasse A, sow, die polini zip vlamt echt vet zeg!

Toen patatje gevreten, nog wat people gemeet, oa. Razkin (anthony), VDM (erik) Lennart, Daantje ennuh, ruud was erook geloof ik :P

daarna even wezen kijken bij Julian Broer met z'n zip, ding liep niet goed, en dat bleek ook in de ronde van de top klasse B.

Toen weer naar het circuit gelopen onderweg Ben en Jarno nog tegen gekomen die bezig waren met een rode typhoon, ding liep echt niet goed zo leek het. Toen eerst de expi klasse ofzo, best grappig maar niet echt boeiund, wel lache was die gele 4 takt machine die je boven het 2 takt geweld uit hoorde komen, leek wel een sport vliegtuigje man :P

Daarna Std. klasse B, bwhaahahah, dat gaat echt te traag gewoon ik heb echt in een deuk gelegen om sommige gasten. Op het eind reed een zipje die volges mij met ze standaard cilinder reed want harder als 80 ging ie echt niet hoor :)
Toen std. klasse A, met Joor enzo (mooi ding man), debbie wel gezien (niet gesproken) op renners kwartier, maar niet zien racen. Dat ging gelukkig wel iets harder, en ik geloof dat die gele Aerox van die gast van het forum best wel vlamde, hij reed namelijk constant aan top samen met een zipje, daar achter geloof ik Joor. Ook nog een vette peugeot, die ze uitlaat langs het koelkapje had lopen (snugger?!). Toen dat was afgelopen kwamen er gare puch maxi's ofzo, in die tijd heb ik Lennart van DDL gesproken en mijn temp. meter gekocht (JIPPIE!). Ook Ivo nog zien langslopen en Razma was er natuurlijk ook bij.

Toen eindelijk top B, vet hoor, nog eentje het gras in gereden en julian was allemaal (nummer 36) raar aan het springen enzo op die scooter, vage shit, hij kapte er ook vroegtijdig mee, helaas...

Die scootparts scooter (met die lelijke oranje kleur) reed vooraan dacht ik, leuk om te zien, maar we kwamen natuurlijk voor de A klasse, met van mil ed.
Djeez, echt strak die start, ging echt wel vet, jammer dat van mil iets te veel vroeg en vet onderuit gleed, toen chrasde er nog een paar (KABOEM, bord weg :))
Ik geloof dat van mil voor ze flikker werd gereden want hij reed een beetje moeilijk, scooter was wel gelijk gaar :(
Die eikels van polini pakte meteen de top, liep vet ver uit, maar werd later toch weer opgehaald door ze team genoot en rik v rijsen. zeer strak allemaal, daarna zijn we maar naar huis gegaan, want de patat was niet te vreten, de cola was lauw en er liep ook niet veel lekkers rond...Buiten om 1 meisje, met spijkerjasje en broek, dacht vriendin van van rijsen ofzo uhm ok.

25 aug. in lelystad, ill be there...

lata

tim

O ennuh, natuurlijk ook bart gezien niet gesproken, die mafkees was constant aan het boeken.
uhm btw, volgensmij zat je krukas moer vet los maar goed.

Uhm die sfera boekte die aerox vet wel! Die rood zwarte eroks met die Hebo racing 2 pijp toch??!

Ook net was die eikel op ze oranje FF die achterop het vleugeltje ging zitten en toen een wheelie deed, o o o o wat had ik graag gezien dat ze vleugel afbrak zeg.

Wat was in godsnaam dat enorm kleine ding wat zo achterlijk vlamde? Die sfera heeft erook tegen geraced.

Beetje triest dat de politie nog weer langs moest komen :r

Re: verslagje...

Originally posted by Hebo_NRG
Wat was in godsnaam dat enorm kleine ding wat zo achterlijk vlamde? Die sfera heeft erook tegen geraced.

Beetje triest dat de politie nog weer langs moest komen :r
dat kleine ding zonder kappen heb ik ook gezien jah, reed hard...
ik hoor net op de chat dat het een Sonic LC met evo 70 tuned en yas c20 was...

ik heb ff gekeken en toen werd die sfera toch echt ingehaald door die zwart/rode aerox :)...

de friet was trouwens niet te vreten en die mayo heb ik ook meteen eraf gekieperd...:r

Last edited:
Nou, ik kon er dus weer niet bij zijn, zaterdag wou ik gaan, maar we gingen nog winkelen en zwemmen en van alles, dus kwam er niet van, en jah, vandaag had ik een wedstrijd, dus kon ook niet.

Originally posted by kneiter007
dat kleine ding wat een evo50 tuned!! en originele krukas + lagers had al 3500 km gereden en liep nog steeds... 8)

fout, dat blokje had al 3500 km gelopen toen ze hem gingen tunen.

Back