Valkenswaard scooterrace!!!

Circuit ligt afgelegen...

Rijdt door Valkenswaard, houd Dommelen aan, rijdt door Dommelen, kom je op een gegeven moment bij de Dommelsche Bierbrouwerij
smile.gif
, daar ga je links, kom je na 100m bij een bocht naar rechts, je kunt IN die bocht linksaf, rijdt deze weg af, en ga op de herrie af (circuit ligt aan de linkerkant van de weg)... Weet niet of je er wat aan hebt, maarja...

Greetz.

ik zou ook wel willen komen maar er zijn 2 problemen..

1. monaco
2. ik moet nog 13 punten aan boekverslagen

zit er hier niet iemand in 4/5/6 vwo 2e fase?? dan kunnen we ff boekverslagen traden (incl. verwerkingsopdrachten)

He Bart das niet echt geweldig nee (Als je nog een standaard onsteking zoekt ik heb nu 2 (wegens binnenrotor) liggen maar dit terzijde). Maar dan ga je toch gewoon een nachie door als je zo lang op koninginnedag actief kan blijven dan moet zondag ook wel lukken
biggrin.gif

Ik ben er zondag om een uur of 9.....

Iedere racer alvast veel succes en veel plezier, ik kom jullie toch waarschijnlijk niet allemaal tegen....

Jah, Klaaswaal was inderdaad behoorlijk sick, was toen 32 uur achter elkaar wakker
eek.gif
...

Pim, kewl dat je komt, wist ik nog niet
smile.gif
...

Greetz.

Ik ben er morgen ok, en ik kom er net vanaf. Jammer genoeg nie op mijn scoot want daar heb ik mee een ongelukje gehad :-(. See you tommorow

Greetz...

sow.net ff bij de trainigen weeste kijken,kijk maar uit iedereen want er rijden tering veeeeeeeel wouten rond nu,echt ziek gewoon.

Verder is scooterracer al een keere stilgevallen,waarom weet ik niet maar zijn aerox wilde niet meer starten in ieder geval,en jorick heb ik bijna op zijn plaat zien gaan

Verder niet veel gebeurt alleen zoveeel wouten das klote maarja

Hey, ik kom er ook net vandaan, maar sorry, maar heb geen wout gezien (gelukkig) Maar ben ook maar een half uurtje geweest.. Ik ben er morgen weer.. (op m'n zilvere honda sfx)

Groeten van marcel

------------------
Save a whale,harpoon a honda

Ik ben er vanmorgen ook heel eventjes geweest. Er werd echter nog niet gereden toen ik er was. Verder geen wout gezien onderweg (gelukkig).

twas relaxtttttt

Sow wat waren er weer een paar snelle straatscooters.

Dikke polini runner gezien,pfoei wat was die snel zeg,tering!!!!
Ik geloof dat ik bart nrg mc2 ook heb gezien mar das nie zeker,zijn sfera heb ik wel verschillende keren zien vlammen,die is ook niet echt langzaan
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Scooterracer had wat probs met ze aerox geloof ik,en nog een dikke crash gebeurt,al die zipjes op elkaar
mad.gif

Twas gewoon vet,en in augustes is het weer
smile.gif
Ik ben er dan zeker weer en dan wel wat sneller hoop ik maarja

ja kweet da da joel is,wel echt een fucking snelle runner zeg,ruud,is die van jou ook zo snel??

Ennuh RMC heb ik ook gezien met ze typhoon,maar ik wis niet dat hij dat was.

Achja....

Originally posted by Ronnie Runner:
ja kweet da da joel is,wel echt een fucking snelle runner zeg,ruud,is die van jou ook zo snel??

Ennuh RMC heb ik ook gezien met ze typhoon,maar ik wis niet dat hij dat was.

Achja....

evensnel???
smile.gif
nouja met mazzel
smile.gif
ik denk ietsjes trager

we zullen het wel zien @ valkenswaard 2 mayb
smile.gif

Back