This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )



de moef ga ga is een tent waar veel belgen komen
 
Charis said:
leuk dan zit je 2 dagen samen met mij in lloret... *D


ook al

word meeten denks

Ronnie said:
verhaaltje over hotel.....

ja lazen we eergisteren ook al op 1 of andere site dat het eten niks was enzo...

hmm tegenvallertje...

heb je nog uitgaansplekken en tips?`


edit//
lama niet egt goed gelezen
 
Last edited:

In Blanes heb ik ook gezeten een jaar en ben er meerdere keren geweest.
Is best leuk daar en er is ook wel uitgaansgelegenheid. Aanrader is Discotheek Arena. Ook is er een leuk cafe en dat heet Annies verjaardag...
 
Blanes is ook wel kicken ben er paar jaar terug heen geweest wel toffe plaats wat rustiger dan Lloret, meer oudere mensen enzo.
 
Rastabasta said:
T gaat om de lol:+
Zien we ook nog wat van het land

Ben je wel eens in Barcelona geweest?
De verkeersregels zijn daar zeg maar iets anders dan hier, veeeeeeel meer scooters die allemaal door elkaar heen rijden etc.

Wel lachen opzich *D maar je moet wel rekening houden met de kans dat je in Barcelona een ongeluk kunt krijgen met je gehuurde scootertje.

Veel succes iig
 
Rastabasta said:
T gaat om de lol:+
Zien we ook nog wat van het land

Het was vrij prijzig hoor, dus dan is de lol er zo af. Wij wilden het vorig jaar ook nog ff doen maar toch maar niet gedaan.
 
Mijn GF staat deze zomer in Discotheek 'Las Vegas' achter de bar.
Scoor daar een biertje zou ik zeggen 8)
 
ik en een vriend willen voor woensdag nog een vlucht boeken naar barcelona om daarna naar Blanes door te gaan,.. iemand tips voor goedkope maatschappijen ofzo????
 
Pure_@erox said:
ik en een vriend willen voor woensdag nog een vlucht boeken naar barcelona om daarna naar Blanes door te gaan,.. iemand tips voor goedkope maatschappijen ofzo????

Ryanair is wel redelijk goedkoop
Verder gewoon ff kranten kijken voor last minutes.

Van barcelona naar Blanes kan je het best met de trein, Blanes heeft een station namelijk.

1,5u in de trein, voor 6euro oid
 
ik ga van 14/7 tot 30/7 naar Blanes...
gaan er nu al 5-6jaar heen.
we verblijven op camping Bella Terra...
zou vet zijn om paar forummebers on vacation te meeten
 
Menn0 said:
Gran Canaria. Playa des Ingles, 12 dagen, geen idee of het wat is

Gran Canaria is echt wel beter.! Deze zomer ga ik er voor de 3e keer heen.
idd wat Hilly al zei het strandzand is daar echt super heet. Qua Uitgaan ist daar echt wel relexx.. Mooie uitgaansplekken zijn Kasbah en Gran Chapparal (Heineken Cafe).
Het mooie daar is ook als je op straat staat en je steekt je hand op stopt er een taxi voor je neus *D brengt je overal naar toe en het kost echt geen drol.
 
-Tom Gerlo- said:
ik ga van 14/7 tot 30/7 naar Blanes...
gaan er nu al 5-6jaar heen.
we verblijven op camping Bella Terra...
zou vet zijn om paar forummebers on vacation te meeten


Vorig jaar zijn wij naar Blanes geweest en was goed bevalle Dit jaar weten we nog niet