Pure_@erox
Well-Known Member
ik ben vorig jaar ook in blanes geweest (17 dagen) morgen ben ik er weer met me luie reet(8dagen) ik zit in lotus/europa
Sp-Tuner said:Ik ga zometeen met een maat van mij naar Kaatsheuvel ( N'brabant )
ff ouders verassen die daar op de camping zitten..
ben daar van plann het weekend te blijven nog wat leuks in de buurt? behalve efteling :+
qua opstap gelegenheden!
box
David said:@Salou geweest
wanksta1 said:Blanes is ook wel kicken ben er paar jaar terug heen geweest wel toffe plaats wat rustiger dan Lloret, meer oudere mensen enzo.
AeroXJunkii said:Kom maar meteen naar mij dan ghehe welke camping ?? Duinlust of Droomgaard??
Xearo said:tsja, 3euro voor een vaasje in salou of 1euro voor een halve liter in blanes....
NEOrider said:damn wel veel mensen in salou geweest hier....
ik ga naar portugal 2 weken
en 3 weken naar frankrijk m'n vriendin opzoeken
hebo-aeroxje said:@ RUBEN:
Ik had dus ook al zoiets gepost, op de vorige pagina. Bedoel je niet de stad Pula? Daar zitten wij namelijk ...
Wij gaan naar App. complex punta verudela, zoals je ziet staan op de kaart. En Medulin is er niet zover vandaan, wanneer ga je?
MHR Piaggio said:Iemand in de periode van 30 Juli tot 6 Augustus @ camping Appelhof Terschelling?
Kroketmeeting denks..})8P
Ruben said:Ja ik bedoel de stad Pula. Daar zitten wij vlakbij, weet niet precies hoeveel km vandaan.
Ik ga 18juli tot 28 juli. Hoop te genieten daar, dus die gehele regio heeft het schoonste water van de Middellandse Zee ?