VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

ghostrider said:
Nu @ llorret
internet in hotel


Caribe zit ik in (hotel)


best streng maar eigenaar mag ons dus we kunnen veel fout doen :D

strand en weer is top
vanaaf kroegen tocht met tjicks uit amstelveen :D

komt helemaal goed...

vanaf 9 uur al dronken van morgen.. (dronken gevlogen:O)

massa



8)!

Hou me op de hoogte homie :*
 
Vandaag na reisbureau geweest.
Vakantie na blanes geboekt 10 dagen.
Maar we 24 uur heen in de bus :(.
Maar heb ik er wel voor over wie gaat nog meer heen na blanes?.
 
ghostrider said:
Nu @ llorret
internet in hotel


Caribe zit ik in (hotel)


best streng maar eigenaar mag ons dus we kunnen veel fout doen :D

strand en weer is top
vanaaf kroegen tocht met tjicks uit amstelveen :D

komt helemaal goed...

vanaf 9 uur al dronken van morgen.. (dronken gevlogen:O)

massa

daar zat ik vorig jaar ook.

Die barman die oude bij het zwembad verkoopt hasj.
En hij noemde ons fliekers.
 
Maandag vertrek ik naar GB, Great Brittain dus... waarom? nou, euh... tja.. Het strand heb ik de afgelopen 20 jaar al zo vaak gezien, dus dit jaar door Schotland touren (in Hull beginnen, daar komen we aan met de boot) en dan afzakken naar Dover, met de boot naar Calais. Wordt dus veel kilometers maken :D Maar we hebben zowat 18 dagen dus tijd zat, lekker relaxen en van de mooie omgeving genieten :)

(jezus, ik lijk wel oud ofzo :rolleyes: )..

Edit: omgeveving... tzal aan de tijd liggen denk ik :P
 
Ik zat vorig jaar in Lotus in Blanes tegenover de Arena, was mijn eerste vakantie met me homies, wel meteen met het vliegzug offkors. Was echt een gave vakantie.. doe janpatat de groeten (weet niet of ie er nog zit, die was vorig jaar net nieuw maar had nooit ergens gelukt mee, gescheiden etc..dronkenpraat+gratispatat is de shitz :henko: )
 
Ik ga inderdaad met de bus, al 2x naar Spanje geweest met de bus en is goed bevallen. Beetje kloten in de bus, muziek luisteren etc. en voor je het weet ben je er.

Ik zit in appartement Lotus/Europa. Wij zijn te herkennen aan onze Nederlandse vlag met Heineken logo erop en daar staat dan in grote zwarte letters op ZEEWOLDE. Deze zal op het balkon hangen.

Over 16 dagen dus vertrekken, wordt vast een vette vakantie. Er lopen ook het een en ander aan proppers rond uit Zeewolde, 5 vrouwtjes. Die kennen we wel goed, dus die kunnen vast het een en ander voor ons regelen.
 
Last edited:
Lotus/Europa is goed te doen, alleen die securitydad moet je ff te vriend houden, en je moet je slot niet vol laten lijmen 8P. Arena en de Mimos vond ik wel leuke tenten.. Beetje de proppers de bar op sturen bij eerst genoemde, later met ze het zwembad in, hehe.
 
Ik ga deze vakantie mn blok goed laten lopen en dus de NRG afmaken, en veel sporten. Heb me voorgenomen om deze vakantie eens af te vallen ipv aan te komen :).
Misschien dat ik met Xearo in Augustus wel gewoon de waggie pak en ff een weekje naar Spanje scheur, maar dat zien we dan wel..
 
Back
Top