Vrijgezellenfeest organiseren...iemand tips?

-Met de trein naar Brussel en zorgen dat je in de trein al smoor raakt. :)

Nee, niet naar Brussel! Zit er vol met mocro's en uitschot :).

Vrijgezellenfeest van men neef hebben we een soort van kroegentocht gedaan met tussendoor een kar + paard en flink wat bier.
 
Het is dan Oktober, bierfietsen in de regen lijkt me niet heel relaxt. Met paintball + schotse krachtspelletjes wordt je toch wel goor denx. Een lapdance is imo ook onmisbaar maar ik weet niet hoe zijn schoonfamilie dat gaat opvatten (hij trouwt in de kerk ;))
 
nou en dat je vies word? :p
dat zullen die korps mannen echt wel gewend zijn lijkt me..

ergens iets zoeken met allemaal van die nutteloze spelen..
zoals da sumoworstelen in zon groot pak..
 
nou en dat je vies word? :p
dat zullen die korps mannen echt wel gewend zijn lijkt me..

ergens iets zoeken met allemaal van die nutteloze spelen..
zoals da sumoworstelen in zon groot pak..

Kan ook @ die Outdoorbrielle! Grote sumopakken, geweldig. :D
 
Redelijk normaal naar mijn weten dat je bij een vrijgezelen feesje een inleg vraagt..

Beetje spamme :p :mocht je wat leuks willen doen in de belgische ardennen: www.outlive-experience.nl

Vanaf 10 man is volgens mij de vrijgezel gratis :+.
 
Nou ik heb ff beetje info gevraagd hier en daar en ik ga idd van veels teveel mensen uit, het is nieteens de bedoeling dat de vaders meegaan heb ik begrepen. (dat vind ik opzich wel een beetje vaag) Nja...zal iig met 20 a 25 man zijn. Denk dat het outdoor brielle gaat worden, ziet er leuk uit iig! :) Paintball, schotse games, BBQ en stappen in rotterdam...lijkt mij wel een mooi pakket :)
 
Last edited:
wellicht wat (te) ver voor jullie :
http://www.inspiration-point.nl/

in de buurt van eindhoven :)

hiet ga je echt vast en zeker een SUPER avond beleven! zeker als je meld wie de vrijgezel is :+
ben er zelf geweest met een personeelsfeest en die avond zal me nog lang bij blijven!

wat zij doen met het publiek is waanzinnig.. na een half uur staat iedereen op de stoelen te dansen en te zingen..
 
Het is dan Oktober, bierfietsen in de regen lijkt me niet heel relaxt. Met paintball + schotse krachtspelletjes wordt je toch wel goor denx. Een lapdance is imo ook onmisbaar maar ik weet niet hoe zijn schoonfamilie dat gaat opvatten (hij trouwt in de kerk ;))

OKTOBER!!! Ik zeg Oktoberfest :#
 
Inspiration Point is wel een x leuk ja... Ik had paar weken geleden nog een vrijgezellenfeestje voor 12 man... Zijn we de PSV-Bavaria-tour gaan doen, ben je de hele dag onder de pannen, voor een zeeer schappelijk bedrag (50 piek, moet je alleen taxi van ehv-Lieshout en terug betalen)... Was wel owkee, toen nog ff bierdrinken tot 2 uur s'nachts... Waren we voor € 100,= p.p. klaar :) Jaar geleden voor een vriend van me (die dewd waar ik scooters mee bouwde, Pronk kent hem nog wel :p), zijn we gaan Quadrijden, eten bij de Griek, daarna door naar Maastricht, avond stappen... Al met al +/- € 200,= p.p., vond ik toch vrij gortig... Het is doodnormaal dat iedereen inlegt, en dat de bruidegom in spe wordt vrijgehouden (overbodig te vermelden, maar doe het toch)... Wij hebben 2 weken geleden meteen iedereen 100 piek laten lappen, anders wordt het zo'n gebedel :)
 
pfew dat zou vet zijn :D (@boyd)

@ bart : Klinkt idd goed, maar het is idd net iets te ver weg helaas. Zit er ook aan te denken om 100e te vragen aan iedereen, dan kan ik ook gelijk een Kwibus regelen! :)

Vissa, jij was in Brielle geweest? Zijn die afterparty's daar een beetje vet op het terrein of is dat lame?
 
Bier drinken, lafjes tegen duitse mokkels aanhangen voor de vrijgezel, vet eten, foute muziek... Ik had het wel geweten
 
pfew dat zou vet zijn :D (@boyd)

@ bart : Klinkt idd goed, maar het is idd net iets te ver weg helaas. Zit er ook aan te denken om 100e te vragen aan iedereen, dan kan ik ook gelijk een Kwibus regelen! :)

Vissa, jij was in Brielle geweest? Zijn die afterparty's daar een beetje vet op het terrein of is dat lame?

Nja ik heb daar gewerkt. :p Je kunt het zelf gezellig maken daar, dat zeker. :p

Anders duik je Brielle zelf in na afloop! Zitten wel een paar tentjes. :#
 
OKTOBER!!! Ik zeg Oktoberfest :#

pfew dat zou vet zijn :D (@boyd)

@ bart : Klinkt idd goed, maar het is idd net iets te ver weg helaas. Zit er ook aan te denken om 100e te vragen aan iedereen, dan kan ik ook gelijk een Kwibus regelen! :)

Vissa, jij was in Brielle geweest? Zijn die afterparty's daar een beetje vet op het terrein of is dat lame?

Hou er wel rekening mee dat het half september begint en eerste zondag van oktober afgelopen is... :+
 
Back
Top