Vrijgezellenfeest organiseren...iemand tips?

Neuh.. maar d'r zijn van die noobs die roepen oktoberfest.. en denken dat het ook echt helemaal in oktober is komen ze daar aan 1 dag voor afloop ofzo.. ik ben eens 4 dagen geweest omdat een vriend van me daar stage deed... meesterlijk 8)
 
Ik zat een beetje te kijken voor het rijden in exclusieve auto's, denk dat onze vrijgezel dat wel erg leuk zou vinden, maar altijd moet er weer een kut instructeur mee
 
om hier nog even op terug te komen, had een reservering staan bij OutdoorBrielle maar kwam erachter dat www.paintballinrotterdam.nl een stuk goedkoper is :

OutdoorBrielle :
Paintball 100 ballen = 25
highlandgames = 15
BBQ = 15
200 extra ballen = 20
------------------------
75e

Paintball in Rotterdam :
Paintball 300 ballen + bittergarnituur = 37,50
Highlandgames = 10
BBQ = 15
-----------------------
62,50e

Mijn vraag is nu...is er iemand bekend met beide terreinen? vanaf de website ziet brielle er leuker uit maar het scheelt wel 12,50 pp (250e totaal op de reservering) en het is verder weg. Als iemand wel eens bij rotterdam is geweest en zegt dat het daar ook gewoon tof is ga ik daar wel reserveren :)
 
Maak het ff nog moeilijker :p

Maar airsoft heb ik eens gedaan in Belgie, dat is echt supertof! Maar paintball is wat minder serieus en meer lol, lompe highlandgames doen, daarna bier zuipen @ BBQ en dan lekker Rotterdam in. moet alleen nog ff kijken hoe ik die tijd daartussenin ga vullen. BBQ zal wel om 20:00 klaar zijn en dan is er in rotterdam denk ik nog niet heel veel te beleven....















Zei er iemand striptent met dikke negerin? +ralf+
 
Back
Top