Sportdag organiseren

Vince

Senior Master
Hey ppl,

Ik heb een opdracht waarbij ik met m'n groep een sportdag moet organiseren. Het mag niet wat simpels zijn. Heeft iemand wat toffe ideën? Het mag overigens niet te duur zijn.

Greetzz
 
Advertisement - register to remove this

Organiseer een estafette race met verschillende rare obstakels. Hoe ik erbij kom weet ik ook niet. Maar als je het lastig genoeg maakt kan je denk ik een dag lang lachen.
Verdeel wel de teams een beetje eerlijk zodat het ook voor iedereen leuk blijft :)
 
We hadden zoiets bij de introductie van HBO Bedrijfseco. We brachten toen het idee om van die "Lumberjack" dingen te doen. Boomstam(metjes) werpen. Bull-riden etc.. Alle kosten en uitgaven onder elkaar gezet. 1e plaats gehaald :D
 
Tnx mensen! Hier heb ik wat aan :) Het moet wel aardig zwaar zijn allemaal, het is voor 17/18/19 jarigen, maar hier kunnen we wel wat mee :W Alleen moeten we goed op de kosten letten, maar weet nog niet hoe duur het mag gaan worden allemaal.
 
Softbal toernooi? Is altijd gezellig als er wat leuke muziek bij is etc.
Doen ze nu ook @ onze school, elk jaar weer een suc6
 
Softbal wordt te middelbareschoolachtig gevonden, we hadden eerst al een complete lijst gemaakt met voetbal en meer van die sporten, maar dat werd niet goedgekeurd. Dus toen keken we voor Snowdome en ook voor Kanoën, maar dan moet er vervoer met een bus zijn en dat is te duur.
 
tjah. wel moeilijk omdat het bijna niks mag kosten maar ben nog aan het brainstormen ik denk iets met een vecht arena met van die sumo pakken elkaar te lijf gaan!en voor de school op het grasveld dan kost het geen reet!
 
Back
Top