VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

mastervanloon said:
ik dit jaar ook naar duinhoeve :W 15-22 juli alleen...

is duinhoeve die camping dicht bij het centrum met die dikke feyenoord suporters die de wacxht houden?

zoja, ben ik er ook 3 keer geweest, was altijd wel lagge

en dit ding is het tovste van heel fucking renesse:



"hier komen de dobbelstenen"

:W
 
BetaDriver said:
Ik kom er ook sinds een jaar of vijf, bijna ieder jaar. We hebben een huisje in Ried vlakbij Frutigen, gaan dan iedere dag naar Elsigenalp/Metschalp en soms Adelboden. Weet niet in welke periode jij ieder jaar gaat maar wij gaan dus altijd zo rond de 22/23e weg en komen dan de 29/30/31e terug. Als je een beetje in dezelfde periode gaat kunnen we mooi meeten:)

Nee dat gaat niet lukken.. ik zit er altijd in de voorjaarsvakantie..
zit ook een stukje verder van het gebied af.. zit in aeschi een dorpje daar ergens in de buurt... kom er ook vanaf mn 4e volgnes mij.. Metsch heeft een paar donders relaxte carve pistes... maar niet voor de hele vakantie.. k ga liever naar adelboden.. en de sleepleeften @ metsch zijn nutcrackers:P
 
weet iemand een goedkope site/reiswinkel? wil eerste week van aug weg. wel beetje strand, dus coasta bravo, palma, turkije, tunesie oid.

en vooral goedkoop. max 400E pp
 
Nou het word onderhand eens tijd, gvd nog 2 en halve week werken. Begin er nu dus GOED veel zin in te krijgen :P
 
Ik nog 10 dagen. Ik herinner het me nog als de dag van gister dat ik zei dat ik nog 35 werkdagen moest, het het vliegt voorbij. Ik heb er overigens ook GOED veel zin in. :)

Paar gasten die ik ken zijn al weer terug van hun vakantie (zelfde bestemming als ik) en het was GOED tof, de verhalen zijn ook weer meesterlijk.
 
Xearo said:
weet iemand een goedkope site/reiswinkel? wil eerste week van aug weg. wel beetje strand, dus coasta bravo, palma, turkije, tunesie oid.

en vooral goedkoop. max 400E pp

Loop ff overal in Venlo naar binnen en dan vind je echt wel wat goeds, geloof me...
 
mensen...ik vertrek binnen dit en 10 minuten naar Blanes voor 3weken +ralf+
moet alleen mn donna missen die ik vrijdag pas geskoord heb :|
mense die de komende 3 weken toevallig in Lloret of Blanes ofzo verblijve,stuur gerust PM!

AAaaaadioooooooooozzz 8)
 
HasjSNAke said:
Slim, net voor de vakantie een wijf scoren :D

heb etzelfde, mja, wat niet weet....... ;)

ik ga op vakantie en neem mee:
Ik%20ga%20op%20vakantie%20en%20neem%20mee.jpg


en dan nog mp3, telefoon, radio, enz. -:-
 
Wel handig mss wat iedereen mee neemt op vakantie? Zal met mezelf beginnen:
- 10 shirtjes oid.
- 4 polo's;)
- 3 paar schoenen en slippers
- geurtjes ed.
- stuk of 5-6 lange broeken
- 3 zwembroeken
- 2 potten gel:+

Zal vast nog wel wat vergeten zijn:)
 
De vakantie is alweer bijna in volle gang, voor veel mensen aanleiding om voor de vakantie spreuken op tshirt's te laten drukken.

Iemand een goed idee?

Ik trap af; wij drinken totdat jij knap bent.
 
Ik ga met mn scootertje naar Belgische kust, een belgisch festival en lowlands. We gaan een behoorlijk aantal uren rijden per dag, en dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Heeft er iemand nog goede tips over dingen die ik moet meenemen voor mijn zip sp, of zijn er dingen die ik kan testen als voorbereiding? Misschien beetje serieuze vraag hier, maar vind hem te loos voor een ander topic.
 
ibiza met me +pippi+
(september pas)

we nemen mee: 2 tandenborstels,schoon ondergoed ennn....
een bolletjestrui! ;)
 
Last edited:
Back
Top