VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

Zonet ff last-minute geboekt.

Komende zaterdag vertrek vanaf Schiphol naar Calella, Spanje.
8 Daagjes @ Appartementen Holiday Center.

Gaat een te mooie week worden 8)
 
Ronnie said:
daar zat ik vorig jaar ook.

Die barman die oude bij het zwembad verkoopt hasj.
En hij noemde ons fliekers.


alberto is dat of bedoel jij pieto?

ben vanaaf geland en waren egt 2 top weken....
hotel mensen egt top...

speiciaal en alleen voor ons was het elke aaf happy hour beneden :D

te gul..

zo nu eerst ff bij komen...
en dan met lely weer uit leven...
 
Jammer van de aanslagen in turkije, het komt steeds dichter naar Marmaris...
raar gevoel in me dat zegt dat het gaat gebeuren als ik ook in Marmaris ben :X
 
OMFG, ik ben nu net een paar uur terug uit Kreta, ik ga op een avond dus uit in Hersonissos, was uurtje rijden met de auto bij mij vandaan, en wie kom ik daar tegen 8P
Hilly
Niekos
Dvo

8P Forumz0rs meeten in Kreta :X
 
hey mensen, ik zou naar terschelling gaan maar gaat jammer genoeg niet door, door een fout van het reisbureau nu mogen we voor hetzelfde geld naar belgie blankenberge heeft het lijkt me daar ook reuzen vet is iemand daar wel is geweest joost
 
r0bert said:
Ik vlieg morgenmiddag om 16.35 richting Dalaman om vervolgens met de bus naar Marmaris te gaan voor 15 dagen :W

Marmaris zuigt! dit jaar geweest. In de Barstreet drank onbetaalbaar.
Longbeach is de shit. Allemaal russische en zweedse sletjes

Beste tent is de Burgerking :W

niemand valt je lastig,het is schoon en betaalbaar!
 
Ik ga 8 augustus richting Callela (Costa Brava, Spanje). Alleen het is de eerste keer dat ik ga en ik ben me echt een beetje aan het afvragen wat het me gaat kosten. Ik ga dus 2 weken lang en moet dus zelf ontbijt, lunch, avondeten en uitgaan betalen. Wat is jullie ervaring van wat je kwijt bent die 2 weken en zet er dan gelijk even bij of je veel uitging of heel weinig.

Ik ben namelijk niet van plan 2 weken lang elke dag naar de discotheek te gaan maar ook eens lekker te chillen op het appartement met een biertje en een stok kaarten en lekker goedkoop supermarkt bier (is er trouwens nog een merk pils dat jullie me daar aanraden).

Alvast bedankt!
 
het beste bier dat je daar hebt is Heineken, San Miguel of Estrella bier... :)

schatting van geld uitgeven is moeilijk om te maken...
ik ben net terug en ik had met een hotel (ontbijt+avondeten) en 8 dagen daar (7nachten) en elke nacht uit zo'n 700 euro uitgegeven... ;)
maar als je 2 weken blijft in een appartement, ben je volgens mij nog veel duurder uit... :p
 
RobinV said:
24 juli ga ik naar terschelling :W camping cnossen..

iemand ervaring met terschelling ?


jep! vorig jaar geweest bijzonder chill...

ga dit jaar weer, woensdag vertrek ik richting terpstra tot de 30e...
 
@ DeJongh

Vorig jaar zat ik een beetje met hetzelfde probleem als jou, ik maakte me namelijk van tevoren ook te druk over het geld terwijl dat achteraf gezien helemaal niet nodig was. Ik ging toen voor 17 dagen naar Playa d'aro in Spanje aan de Costa Brava in een appartement. Ik zal hier dan maar even vertellen hoe wij het ongeveer deden.

Wij maakte elke dag wanneer we wakker waren een pot en daar deed ieder 5 euro in en daarvan kon je in de goedkope supermarkten genoeg eten en drinken halen voor de hele dag. Bijvoorbeeld een heel stokbrood voor 50 eurocent is goed te doen. Het avondeten maakte we heel af en toe zelf maar voor het grootste gedeelte gingen we toch ergens eten en dit kostte dan zo'n 6 euro voor een groot menu met een halve liter bier. Het was allemaal zeer goed te eten en te drinken en we hadden eerder teveel dan te weinig.

's Avonds voor het uitgaan bij de drankwinkel voor 8 euro p.p. drank halen. De drank in de drankwinkel was vrij goedkoop dus voor die 8 euro kon je een hoop halen. Ik kocht over het algemeen gewoon een fles drank inplaats van bier. Ging ik toch voor het bier dan was het sowieso Heineken, want de rest vond ik niet echt te pruimen. Het was dus gewoon lekker chillen en zuipen op het balkon om daarna uit te gaan. We gingen elke avond uit en de entree bedroeg zo'n 6 tot 10 euro bij die discotheken en daar kreeg je dan ook nog een of meerdere consumpties bij. Bij een discotheek waar we het meest kwamen hadden we eenmalig een grote fles bacardi gekocht voor 70 euro (12 euro p.p.) en dan kon je elke avond gratis naar binnen en had je ook nog te drinken, hier dus veel geld mee bespaard. De drank in de discotheken is vrij prijzig dus hier kochten we simpelweg gewoon niet zoveel.

Wij konden het met zo'n 35 euro per dag makkelijk redden en we hadden voldoende eten, drinken en we konden elke avond/nacht uit. En we hebben echt een vette vakantie gehad en ik hoefde me helemaal geen zorgen te maken over of ik nog wel genoeg geld had. Voor de rest moet je natuurlijk wel rekening houden met extra kosten zoals borg en andere dingen die je wilt beleven. Wij waren bijvoorbeeld nog een dag naar Barcelona geweest en een keer naar een waterpark.

Het is dus maar net hoe je met je geld om wilt gaan. Er zijn er die denken van het is vakantie het boeit me niet zoveel hoeveel geld ik uitgeef, maar je heb er ook die "verstandig" met hun geld willen omgaan. Ik keek dus ook ongeveer hoeveel geld ik nodig had per dag en hier deed ik het dan ook mee. Zodoende bleek het dat ik de eerst week aardig wat geld "bespaard" had en dus ging ik automatisch meer geld uitgeven in de tweede week dan eigenlijk nodig was. Je kan uiteraard beter teveel geld meenemen dan te weinig, want daar zonder geld zitten is niks.


Ik vertrek aanstaande vrijdag 22 juli om 07:00 uit Almere opnieuw met de bus naar de Costa Brava, dit keer naar Blanes. Ik ga weer met 5 vrienden voor 17 dagen en we verblijven in appartement Lotus/Europa. Mensen die er ook tot 7 augustus zijn kunnen ons appartement herkennen aan de grote nederlandse vlag die op het balkon hangt met daarop de naam ZEEWOLDE en het Heineken logo.
 
Back
Top