VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

Floris491z said:
ik ben net trg van een vette vakantie in Marmaris (turkije) was echt supergoed, kan der echt heel goed uit... ik zat in het Hotel Grand Cettia, all inclusive super chill van 7uur scochtends tot 11savonds alles gratis ook cocktails. elke dag dronken dus })
lekkr weer, kamers waren ook goed echt een aanrader...

nog meer mensne naar marmaris geweest? of gaan?

ik ga 2 aug.
Noem eens wat discotheken waar goed uit valt te gaan.
Zijn er veel Nederlanders en zijn er veel Nederlandse tenten?
 
Gaan redelijk wat mensen naar Kroatie hier. Ik ga naar Novigrad, ook kroatie. Een paar jaar geleden ben ik daar met mijn ouders geweest, dit jaar met vrienden.
Alles is echt super goedkoop daar. Uiteten gaan is onderhand net zo duur als zelf koken.

Snorkelen is ook super vet daar, echt helder water en veel van die koraalshit

edit:
maar eerst lekker op me ouders kosten mee naar Italie :)
 
bluewhiteaerox said:
Ik ga dit jaar met 5 andere vrienden naar Blanes. Van 22 juli tot 8 augustus. Sowieso ook vaak naar Lloret de Mar, want dat ligt er vlak naast. Nog andere mensen die ook naar Blanes gaan? Of mensen die er al zijn geweest en wat informatie kunnen geven.

Ik ben er vorig jaar geweest (Blanes) en ik ga er dit jaar ook weer naartoe, het is er best leuk, Lloret is vlakbij, het is gewoon een beetje een chilling LLoret, alleen wel een stuk kleiner (en goedkoper)

wij zijn van 3 augustus t/m 11 augustus, dus moet wel ff wat forumers meeten natuurlijk :p

We zijn te herkennen aan gehuurde Derbi Senda's die door het dorp heen wheelien, met 5th shirtjes aan :p
 
Ik zie net dat malgrat de mar dicht bij blanes is.. dus misschien zie ik jullie nog wel rond wheelien :P. Is het nog een beetje leuk uitgaan in blanes / malgrat de mar ? ben zelf namelijk nog nooit in deze streek geweest.
 
Ron2 said:
Ik zie net dat malgrat de mar dicht bij blanes is.. dus misschien zie ik jullie nog wel rond wheelien :P. Is het nog een beetje leuk uitgaan in blanes / malgrat de mar ? ben zelf namelijk nog nooit in deze streek geweest.

malgrat, lloret en blanes ligt allemaal best dicht bij elkaar...
In Malgrat ben ik ook geweest.
Aanraders om te stappen zijn:
QK is een discotheek zeker heen gaan.
Waikiki, is een gezellige bar voor E5,- 1 liter passoa jus enz.
Asterix, nederlandse bar en ook echt vet.
Verder heb je nog TMF cafe kun je wel aardig indrinken.
Dit was wel al 2 jaar geleden, dus ik weet niet of er iets nieuws bij is gekomen...
 
taakplanner said:
ik ga naar porêc. met ze 5en een auto gehuurd. en dan vanuit nederland daar heen rijden.

3 augustus tot en met 13 augustus hebben we die auto gehuurd dus tussen die periode zijn we daar.
is ongeveer 30 a 40 km van pula af.

Porêc ben ik ook geweest als ik me niet vergis. Als het het stadje is wat ik nu voor ogen heb, dan zit je er leuk. Helder water en erg mooi.

Nick.
 
Ruben said:
Ja ik bedoel de stad Pula. Daar zitten wij vlakbij, weet niet precies hoeveel km vandaan.

Ik ga 18juli tot 28 juli. Hoop te genieten daar, dus die gehele regio heeft het schoonste water van de Middellandse Zee ?

Jah, dat klopt ja ... stond geloof ik ergens in mijn reisgids, en heb ook een keer bij het zoeken naar vakantiebestemming een overzichtskaart gezien van de hele middellandse zee waar dat op stond.

Maar dat zie je ook wel een beetje aan de foto's

ulazv.jpg


more.jpg


sl21.jpg


sl31.jpg


sl35.jpg


sl56.jpg


Ik denk dat het best goed gaat komen daarzo ...
 
gruwelijk mooi water daar! :D ik zal het moeten stellen met een weekje vakantiepark Langweer in friesland...nog meer mense die daar heen gaan??? ( kleine kans lijkt me :p)
 
IK Ga altijd in de vakantie naar fryslan :# (workum om precies te zijn)
Vakantie huisje daaro....
Bootje met 15pk , aan het water altijd mooi naar strand en camping!
Minibike mee, :W kan daar mooi legaal rijden, op pakeerterrein en camping. ! (als ie dan nog niet, verkocht is)

Altijd wel leuk, daar :D
 
ik ben vannacht uit kreta terug gekomen. het was echt zwaar vet :W!! ik bleef 8 dagen in chersonissos in hotel glaros.
voor de mensen die erheen gaan: zeker weten iedere dag naar star-beach gaan! qua uitgaan is er een lange straat waar de meeste kroegen en "kleine" club's zijn. voor de hiphop en r&b moet je in "camelot" en "amnesia" zijn en voor de hardcore in "NRG". verder is "status" ook een leuke tent, zeker omdat daar (alleen) op het terras een biertje 1 euro kost. je moet wel uitkijken als ze je 2 drankjes voor de prijs van 1 aanbieden want dan is de prijs voor het drankje gewoon 2 keer zo duur, 5 euro per flesje heineken, geen aanbieding dus.
 
zit nu in zuid spanje in malaga:D zwaar vet hierzo gezwommen en mooiie meiden hierzo:D zit nui te genieten op het terras met men laptop:D:D
 
whitesr wat moet ik me voor stellen van starbeach? ik had wel gehoord van een waterbaan met een koker om je nek met doek's en dan langs allemaal barretjes enz. :P
 
star-beach is een groot terrein dat aan de zee ligt. een groot gedeelte is gras en er zijn 2 strandjes waar je kan liggen. het staat vol met strandbedden en parrasollen waar je de hele dag gebruik van kan maken als je 4 euro betaald. verder zijn er een aantal barretjes waar je iets kan drinken en lekker kan eten. voor de mensen die geen zin hebben om in de zee te zwemmen zijn er ook nog een paar zwembadjes. je kan ook nog in een aantal glijbanen maar daar ben ik niet in geweest. en oja je kan dr ook nog tovve dingen doen als bungee-jumpen en op zo'n banaan of in een band achter een speedboat aan ofzo.

voordelen: je kan lekker snel bruin worden als je tussen de top-less vrouwen op een comfortabel strandbed naar muziek ligt te luisteren.
nadelen: die zijn er eigelijk niet. alleen dat je 4 euro moet betalen, maar dat is eigenlijk nix omdat je er de hele dag van alles gebruik kan maken.
 
Nu @ llorret
internet in hotel


Caribe zit ik in (hotel)


best streng maar eigenaar mag ons dus we kunnen veel fout doen :D

strand en weer is top
vanaaf kroegen tocht met tjicks uit amstelveen :D

komt helemaal goed...

vanaf 9 uur al dronken van morgen.. (dronken gevlogen:O)

massa
 
Back
Top