VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

djdjango said:
10 dagen salou voor de zwolle "crew" heb er veeel zin in (H)

iemand enig idee kwa prijzen van uitgaan ????

Ik reken altijd 100 eu per dag:)

Eten, drinken en leuke dingen doen:)
 
Menn0 said:
Gran Canaria. Playa des Ingles, 12 dagen, geen idee of het wat is :)
wel leuk, maar niet disco's voor leven ofzo. wel vette stranden.

tip: ga niet op die vulkaanstranden. t "zand" gaat IN je zwembroek zitte en gaat er nooit meer uit. en het is GLOEIENDE heet als er zon op staat
 
Ik ga naar Kroatie, voor 10 dagen. Medulin gebied, vlakbij de stad Pila. Misschien iemand ervaring met Kroatie ? En kan mij wat erover vertellen :)
 
X-Teampje said:
zaton-map-croatia%20small.gif


Onder Istrie dus.

Hebben jullie toevallig dat busje gehuurt? Ofniet?

@ RUBEN:

Ik had dus ook al zoiets gepost, op de vorige pagina. Bedoel je niet de stad Pula? Daar zitten wij namelijk ...

Wij gaan naar App. complex punta verudela, zoals je ziet staan op de kaart. En Medulin is er niet zover vandaan, wanneer ga je?

@ X-TEAMPJE

Nee, busje is van iemand die ook mee gaat daar naar toe, wil je goedkoop een busje huren? Dan kun je misschien nog het beste huren bij www.taxivanderbroek.nl

Voor goedkope huurauto: www.ad-rem.nl
 
kga dit jaar met 5 vrienden op de veluwe staan (voorthuizen)
beetje de poema checken :P
we kunnen dr staan voor vet weinig 50 euro pp en dan hebben we een grote carvan :P
camping met bowlingbaan en zwembad :P maja hopelijk ook lekker chicks en veel weed :)

btw we gaan met de brommers en invalide wagentje op vakantie.. zijn nog meer mensen die op de brom op vakantie gaan?
 
Weet iemand of je in Lloret mss een scooter kunt huren?
We willen mss met zijn 8en een scoot huren (8stuks:P) en naar Barcelona rijden..
 
Rastabasta said:
Kga naar Don Pedro;)
Jammer dat ik niet in Hotel Anabel zit:+
Kga btw van 29 juli tot 8 aug.


N0hhhhh zelfde appartement :P ik gaat alleen eerder :*

Wat zijn alle goede en cheape tenten daar +ralf+ ?
Ik las al Discotheek St. Trop :p ?
 
ghostrider said:
ik zit trouwens voor de lloret gasten
in hotel Caribe...(van 5 juli tot 19 juli)
midden in het centrum..

Meen je dat?
Daar heb ik ook gezeten.
Is echt een vettig hotel en wilde er nu nog niet meer voorniks slapen 10 dagen.
Eten is niet te vreten, bedden zijn te klein, kamers zijn klein.
Dat midden in het centrum valt mee, je moet zo'n smal steegje in naar boven en daar ligt het hotel.

Pluspunten:
Barman bij het zwembad is chill, hij noemde ons altijf fliekers (homo's) hij verkoopt hasj:) en de broodjes kroket zijn echt lekker:W

Verder zijn ze er best chill qua personeel je kan er wel gezellig zuipen bij het zwembad.

Maar verwacht er niet te veel van.
 
PaulPhantoM said:
N0hhhhh zelfde appartement :P ik gaat alleen eerder :*

Wat zijn alle goede en cheape tenten daar +ralf+ ?
Ik las al Discotheek St. Trop :p ?

st trop is vet cheap en wel leuk.
Het is een aardige tent ook met dakterras meen ik. Verder kwamen daar ook wel wat nederlanders. Alleen ze draaien daar altijd dezelfde muziek das wel minder.
Verder een aanrader Bumpers.

Als je naar de andere kant van LLoret loopt zijn ook nog clubs vrienden van mij waren daar geweest, en was erg vet daar, maar ben daar zelf niet binnen geweest...
 
Ik ga dit jaar met 5 andere vrienden naar Blanes. Van 22 juli tot 8 augustus. Sowieso ook vaak naar Lloret de Mar, want dat ligt er vlak naast. Nog andere mensen die ook naar Blanes gaan? Of mensen die er al zijn geweest en wat informatie kunnen geven.
 
PaulPhantoM said:
N0hhhhh zelfde appartement :P ik gaat alleen eerder :*

Wat zijn alle goede en cheape tenten daar +ralf+ ?
Ik las al Discotheek St. Trop :p ?

Fame of zo, 10eu intree (tenminste, dat was vorig jaar zo) en dan krijg je een glas in je handen gedouwt. Dit glas mag je dus niet laten vallen want daar moet je de hele avond mee doen :P. Verder mag je niet spauwen of in slaap vallen. 10eu intree en lieren voor een goeie dus.

Colossos, supervette discotheek...komen alleen vrij veel Italianen. Ben er 1 keer geweest, Technoboy draaide er toen. Dat zal uiteraard de rede zijn geweest :P, en het is er VRIJ duur...betaalde voor een twist-of heineken flesje 6eu of zo :L

St Trop is inderdaad ook wel tof, vooral vanwege de drankprijzen. Maar zoals Ronnie al aangaf, je kunt je klokkie erop gelijk zetten wanneer een nummer gedraait gaat worden :/

Verder is het een zwart gat, vandaar dat ik het nog eens over moet doen :P :+
 
Scooter huren in Spanje hebben wij vorig jaar ook geprobeerd, toch maar vanaf gezien aangezien het bijna even duur is als een auto huren ...

Je moet erop rekenen dat je zeker een paar tientjes kwijt bent als je een middagje wil toeren ...
 
Ik ga zometeen met een maat van mij naar Kaatsheuvel ( N'brabant )
ff ouders verassen :P die daar op de camping zitten..

ben daar van plann het weekend te blijven nog wat leuks in de buurt? behalve efteling :+
qua opstap gelegenheden!
box
 
Back
Top