VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

X-Teampje said:
17 dagen met 7 personen naar Kroatië. We gaan met 2 auto's. Met z'n allen in 1 grote tent. Voornamelijk feesten/luieren/zwemmen en zuipen :D

zaton-main.jpg


4 weken daarna ga ik nog 1 week naar Lloret de mar :D:D

Waar ligt dat ergens in Kroatië? Ik ga zelf ook met een busje met 6 man.

Waarheen: Kroatie, Istrie, plaats genaamd Pula.
Hoe lang: 2 weken, van 6 tm 20 augustus.
Waarin: Appartement, op een schiereiland, Punta Verudela.

Zie hier onder wat foto's ...

En oja, onlangs in Istrie uitgeroepen tot meest veelbelovende vakantie bestemming van 2005 door Lonely Planet!

2485_2.jpg


verudela01.jpg


Foto's van het schiereiland waar we zitten, regio heeft trouwens beste waterkwaliteit van heel de middellandse zee.

Iemand ervaring met deze bestemming ? Is voor ons ook voor het eerst, die kant uit ...
 
PUEBLO18.g.gif

Me hotel

dolfijn%207.JPG

1 ding waarvoor ik ga :)
is 1 van de weinige plekken in de wereld waar je kan zwemmen met een dolfijn.

en natuurlijk veel zon zee en goedkoop drank
 
Manta said:
Ben jij vorig jaar in Kreta geweest? :eek: :?

Zo ik zie dat iedereen deze vakantie tijdelijk emigreert, nou ik blijf lekker met mijn donna in nederland :), zal wel rustig worden dan :P

Vorig jaar sneekweek gedaan, nou na een week was ik kotsmisselijk van alle ballo's :r. Maar nog wel wat st.net peeps gemeet, was wel grappig..



damn al 2 jaar gelen :) hehe,


Jammer dat jij niet mee gaat naar terschelling :'(
 
Ronnie said:
:D
Welk hotel ga je, misschien kom ik je nog tegen ofzo:P


weet niet psies welk hotol maar is maar 3 sterren dus niet dezelfde maar de kans is groot denk ik dat we in het zelfde vliegtuig zitten.

Ik ga met Neerstort air uhhhh Onur air.
 
ik zag dat er mensen zijn die dit jaar ook naar lloret de mar gaan... wanneer als ik vragen mag?
ik ga zelf ook ik vertrek 30juni
mss kom ik wel iemand van jullie tegen moest er dan ook iemand zijn natuurlijk :p
 
Charis said:
ik zag dat er mensen zijn die dit jaar ook naar lloret de mar gaan... wanneer als ik vragen mag?
ik ga zelf ook ik vertrek 30juni
mss kom ik wel iemand van jullie tegen moest er dan ook iemand zijn natuurlijk :p


je zou toch met mij op vakantie :p
 
Back
Top