VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

Ik ga naar: GRIEKENLAND » Kreta » Chersonissos
Hoe lang: 10 dagen?
Datum: 3-8 / 13-8
Wat doen: zoveel mogelijk (zuipen, out gaan, e.d.)
Hoeveel kost jou vakantie: Reis + appartement + bierpot €1000,-
Soort vakantie: Zuipe
Ik reis per: vliegtuig
Overige: met ze 8en

(gepaste van ander board)
 
Handig mss wat het de meesten kost?

Ik moet 220eur betalen voor 10 dagen app. en busreis. We hebben er volgens mij geen eten oid bij, mja boeit verder ook niet:P
 
Ronnie said:
Ben er vorig jaar geweest.
Is opzicht best aardig. Je hebt daar asterix en nog een kroeg die liggen bij elkaar dat zijn NEd cafe's. Verder heb je nog bumpers dat is ook een ned. discotheek meen ik dat is super vet daar. Verder de prijzen liggen iets hoger dan in nederland.
Ook zijn er erg weinig chiks vond ik, meerendeel is jongens.
Ik heb er wel gelachen, heb er 10 dagen gezeten met 14 man:W

Dit jaar naar Turkije, Marmaris met 4 man. Ik vertrek op 2 aug. Ik ga 12 dagen met het vliegtuig in een **** apartement met sauna enzo.
Hoop dat het wat wordt...
Wie weet hoe het uitgaan er daar is?


je gaat op dezelfde dag als mij en gaat naar de zelfde plek :P:P
 
Ik ga naar: GRIEKENLAND » Kreta » Chersonissos
Hoe lang: 11 dage
Datum: 17-07 tot 29-07
Wat doen: zoveel mogelijk (zuipen, out gaan, e.d.)
Hoeveel kost jou vakantie: Reis + appartertement = 750 inclusief kroegtocht ,verkzering etc, bierpot = 750 == 1500
Soort vakantie: Zuipe
Ik reis per: vliegtuig
Overige: met ze 4e



mischien wel handig ja om zo te doen ? :)
 
HasjSNAke said:
Oja, dit topic ging ook nog over tips.
Dan heb ik er nog ff 1 over het pinnen in het buitenland, doe dit dus NOOIT buiten...een maatje van me is daar vorig jaar flink door genaait. Altijd binnen pinnen of gewoon een redelijk bedrag contant meenemen. De meeste hebben toch een koffer die op slot kan dus dat het gestolen word oid is het probleem niet lijkt mij.

En waarom dan :?
Sta je dan te lang in de zon ofzo?
 
17 dagen met 7 personen naar Kroatië. We gaan met 2 auto's. Met z'n allen in 1 grote tent. Voornamelijk feesten/luieren/zwemmen en zuipen :D

zaton-main.jpg


4 weken daarna ga ik nog 1 week naar Lloret de mar :D:D
 
2 korte vakanties voor mij:

30-31juli lelystad,
daarna 1-3aug 3dagen london met m'n vriendinnetje. Cheap tickets gekocht(105euro voor 2personen dat is incl alle toeslagen, belastingen etc) waar we daar slapen kijken we wel.

dan nog een keer 15aug met het hockeyteam 6dagen naar Polen, survival, bezoek aan concentratie, alle avonden goedkoop volgieten en een wedstrijdje daar op de laatste dag. ook met vliegtuigje.
 
9 tm 16 july....RENESEEEE meej manneke of 13 echt gruwelijk van de kaart elke dag..gaan er nog meer mensen rond die koers naar renesse
 
Ik ga ook 22 juli naar lloret da mar appartementen complex mont jardi in het centrum vlakbij discotheek en het strand, we gaan trouwens met de bus dat is wel weer minder!

ik hoop niet op een mannen overschot al die meiden gaan naar griekenland of murkije :L

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ 8)
 
>dafox< said:
Ik ga ook 22 juli naar lloret da mar appartementen complex mont jardi in het centrum vlakbij discotheek en het strand, we gaan trouwens met de bus dat is wel weer minder!

ik hoop niet op een mannen overschot al die meiden gaan naar griekenland of murkije :L

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ 8)



drom voor mij kreta ;)
 
Back
Top