VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

scouting is bij ons relaxen en veel zuipen, en veel vreten.

en ik ga met de scooter met gf achterop naar holten toen vanaf eindhoven 150km heen en 150km terug 8P, en we kijken wel wat er te beleven valt. rest van de vrienden gaat met de auto, stelletje mietjes:P
 
hebo-aeroxje said:
Waar ligt dat ergens in Kroatië? Ik ga zelf ook met een busje met 6 man.





Iemand ervaring met deze bestemming ? Is voor ons ook voor het eerst, die kant uit ...


Kroatie is sowieso super. Waar je ook zit (aan de kust dan he :P)
 
kroatie ownt :) 2 jaar geleden geweest.
Hadden Zeilbootje van 11 meter gehuurd, en toen elke dag naar een nieuwe haven gevaren (en daar gefeest :P )

Dikke aanrader om te doen :)
 
wanksta1 said:
weet niet psies welk hotol maar is maar 3 sterren dus niet dezelfde maar de kans is groot denk ik dat we in het zelfde vliegtuig zitten.

Ik ga met Neerstort air uhhhh Onur air.

Ik zit in een **** apparte ment, weet de naam ff niet (heb het zelf niet geregeld) alleen ja is goed gezegd:P

Wat ik wel weet is dat we met Martinair gaan als het goed is. Dat moet goed zijn anders vlieg ik niet eens:)
 
Da-vid said:
kroatie ownt :) 2 jaar geleden geweest.
Hadden Zeilbootje van 11 meter gehuurd, en toen elke dag naar een nieuwe haven gevaren (en daar gefeest :P )

Dikke aanrader om te doen :)

Ook de mensen zijn echt relaxed daar :W
 
Charis said:
ik zal je laten weten waar de goede cafe's en discotheke zijn :p goed?
*D


In Lloret bedoel je? :P Laat ff weten of de prijzen in Discotheek St. Trop onveranderd zijn :D, oftewel, nog steeds ALLES voor 2eu. Lieren als een gek dus t.t
 
Ronnie said:
Ik zit in een **** apparte ment, weet de naam ff niet (heb het zelf niet geregeld) alleen ja is goed gezegd:P

Wat ik wel weet is dat we met Martinair gaan als het goed is. Dat moet goed zijn anders vlieg ik niet eens:)



mwha neerstorten zal het wel niet doen. Ik weet ook echt niet welk hotel/appartement ik zit d8 3 sterren maar zou maar zo kunnen dat het anders is
 
Back
Top