This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

ik ben vorig jaar ook in blanes geweest (17 dagen) morgen ben ik er weer met me luie reet(8dagen) ik zit in lotus/europa
 
Sp-Tuner said:
Ik ga zometeen met een maat van mij naar Kaatsheuvel ( N'brabant )
ff ouders verassen die daar op de camping zitten..

ben daar van plann het weekend te blijven nog wat leuks in de buurt? behalve efteling :+
qua opstap gelegenheden!
box

Kom maar meteen naar mij dan ghehe welke camping ?? Duinlust of Droomgaard??
 
wanksta1 said:
Blanes is ook wel kicken ben er paar jaar terug heen geweest wel toffe plaats wat rustiger dan Lloret, meer oudere mensen enzo.

Het is wel lekker rustig daar ja vergeleken met lloret,

maar daar heb je het echt snel gezien..
 
Vorig jaar Salou:

verhouding man/ vrouw 70 - 30 ( x na het uitgaan op het balkon mensen wezen tellen )
De prijzen voor bier is gemiddeld 3 E alleen in Flashback betaal je 4.50 voor 0.25 cl Heineken.

De betere tenten vonden wij: Pacha, Enjoy Salou, Snoepies ( altijd veel te vol) en nog een aantal kroegen

Pacha moet je keer heen gaan is gewoon TE vet!!

Maar zijn er nog mensen die keer naar Rimini zijn geweest daar gaan wij deze zomer nl heen van 1 aug tot 17 aug.
 
AeroXJunkii said:
Kom maar meteen naar mij dan ghehe welke camping ?? Duinlust of Droomgaard??

nah net te laat.
maar damn! dat hele waalwijk! geen moer aan..

dan maar naar keutsheuvel zaterdag, een echt ouderwets stamkroegje
maar was wel grappig, eigen fries pirate cd tje!
een ene co'tje vond et maar al te mooi :+
 
damn wel veel mensen in salou geweest hier....
ik ga naar portugal 2 weken
en 3 weken naar frankrijk m'n vriendin opzoeken
 
Iemand in de periode van 30 Juli tot 6 Augustus @ camping Appelhof Terschelling?

Kroketmeeting denks..})8P
 


Ja ik bedoel de stad Pula. Daar zitten wij vlakbij, weet niet precies hoeveel km vandaan.

Ik ga 18juli tot 28 juli. Hoop te genieten daar, dus die gehele regio heeft het schoonste water van de Middellandse Zee ?
 
MHR Piaggio said:
Iemand in de periode van 30 Juli tot 6 Augustus @ camping Appelhof Terschelling?

Kroketmeeting denks..})8P


ooit ook eens op appelhof gestaan damn :+ te aso.
Dit jaar maar lekker in huisjes op terschelling maby zie ik je dan 8)
 
Ruben said:
Ja ik bedoel de stad Pula. Daar zitten wij vlakbij, weet niet precies hoeveel km vandaan.

Ik ga 18juli tot 28 juli. Hoop te genieten daar, dus die gehele regio heeft het schoonste water van de Middellandse Zee ?


ik ga naar porêc. met ze 5en een auto gehuurd. en dan vanuit nederland daar heen rijden.

3 augustus tot en met 13 augustus hebben we die auto gehuurd dus tussen die periode zijn we daar.
is ongeveer 30 a 40 km van pula af.
 
Gaan er nog mensen naar malgrat de mar ? Ik ga er 3 weekjes heen met het vliegtuig , ik ga samen met men broer en mijn vriendin. Ik ben er rond 24 juli en zit op zon camping direct tegen het stadje aan.
 
ik ben net trg van een vette vakantie in Marmaris (turkije) was echt supergoed, kan der echt heel goed uit... ik zat in het Hotel Grand Cettia, all inclusive super chill van 7uur scochtends tot 11savonds alles gratis ook cocktails. elke dag dronken dus })
lekkr weer, kamers waren ook goed echt een aanrader...

nog meer mensne naar marmaris geweest? of gaan?