This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Update NRG; enjoy...

Zeer fraai apparaatje!!!
Hier is tenminste eens echt de tijd voor genomen.
Alleen had ik wel een ander filter verwacht bij zo'n project,
deze is zo standaard aan het worden.(TIP)
 
Je had toch een kart filter gekocht ?!? Mja dit is wel makkelijker monteren, en misschien wel vermogen winnend, wel vet die brede achterband, maar als je een typhoon voorkap op zet haal dan AUB dat voorspatbordje eraf, dat is zo lelijk
 
Originally posted by RacerX
Zeer fraai apparaatje!!!
Hier is tenminste eens echt de tijd voor genomen.
Alleen had ik wel een ander filter verwacht bij zo'n project,
deze is zo standaard aan het worden.(TIP)

Lekker boeiend...hebo racing pijp is ook afgezaagd, maar het is wel de mooiste en naar mjin meing de beste pijp op pia. Zo geld ook voor het filter, misshien hebben meerdere het, maar het werkt wel...en filter ook nog eens goed.
 
Zeer vet man!! Ik vind het echt mooi gespoten en je hebt er een mooi werkje van gemaakt. Carterkap is ook heel mooi

Het wit glanst mooi ja, het paars daarentegen, klopt het dat dat wat doffer is uitgevallen (check voorspatbord..) ? Ik ben benieuw hoe deze gaat presteren
 
 
 
ziet er zeer flexx uit!!!!

ik moet ook maar eens gaan spuiten denk

ik verwacht niet anders dat dit een v@t eindresultaat gaat geven met nog v@ttere prestaties

wrdt nog een grote competitie voor de mooiste scoot volgende meeting:W:~
 
Mooi, jammer idd van de carterkap. Tis alleen maar wit en paars nu, mooier was naar mijn mening geweest om de carterkap en de wielen te verchromen o.i.d.
 
Originally posted by -=MOL=-


Hoezo dat dan? Leg uit ofzo?
over die "koelslang/buis" dat zou nog wel eens kunnen scheuren of een las los kunnen laten, door grote remkrchten of door de hoge resonantie van de toeren.