Uiterlijk Vertoon #24

am's vind ik ook duur...


verder kraak ik je schoen niet af ofzo, maar spreken mij gewoon niet aan... En snap eerlijk gezegd niet, waarom iedereen er nu op loopt..

Zijn idd te duur, zeker voor zo'n massaproduct. Maar zomers fijn met van alles te combineren, en heb meer schoenen dan alleen 'maxxies'
 
Last edited:
Nieuwe zonnebril;

xe24hw.jpg
 
Voor de horlogeboys hier, dit vond ik laatst tijdens het opruimen thuis:

28ckioh.jpg


11aib2h.jpg


2euipsj.jpg


Mooie imitatie van een Omega Railmaster XXL, ooit een keer gekocht bij Trustytimes, maar eigenlijk nooit gedragen en vervolgens in de vergetenheid geraakt. Het opwindmechanisme werkt prima, enkel loopt hij niet mooi op tijd, op een heel uur wijkt hij een paar minuten af, moet dus afgesteld worden. Heb er zelf geen verstand van en ben eigenlijk ook niet van plan om hem verder te gaan dragen. Volledig krasvrij, mag tegen een mooi bod weg :)
 
Mocht iemand iets bij :[video]http://www.brandeal.nl/jack-jones-t-shirt.html[/video] bestellen, gebruik dan de couponcode lente2013 voor 10% extra korting.
 
Nice! is dat nu de nieuwe dispatch?

Zelf ben ik van plan een persol 714 uit Amerika te halen, aangezien dat de helft scheelt, iemand daar toevallig ervaring mee?
 
Is een nieuw model van Oakley, de garage rock. Heb ook de Holbrook geprobeerd maar die vond ik wat minder.
 
Nieuwe zonnebril gekocht.

oakley-garage-rock-kolohe-andino-sepia-dark-grey-oo9175-13.jpg
nice, waar gekocht?

Mooie imitatie van een Omega Railmaster XXL, ooit een keer gekocht bij Trustytimes, maar eigenlijk nooit gedragen en vervolgens in de vergetenheid geraakt. Het opwindmechanisme werkt prima, enkel loopt hij niet mooi op tijd, op een heel uur wijkt hij een paar minuten af, moet dus afgesteld worden. Heb er zelf geen verstand van en ben eigenlijk ook niet van plan om hem verder te gaan dragen. Volledig krasvrij, mag tegen een mooi bod weg :)
wat moet dat ding nog ongeveer opbrengen? heb niet echt veel verstand van horloges.
 
Back
Top