Uiterlijk Vertoon #24

Die had vroeger elke aflevering van Telekids een ander petje op met bv Daffy Duck en Tom en Jerry, en zo ongeveer alle cartoons uit die tijd. Die zal een beste collectie gave petjes hebben gok ik zomaar :)
Wel mooie snapbacks Johnny
 
@ John

Carloenirenetijdenstelekids.jpg


0.jpg


En elke week had ie weer een andere pet op , dus zodoende het (flauwe) grapje ;)
 
Ja dat verklaart een hoop.
Maar dat niets hebben met die gasten is een onnodige opmerking. Destijds hadden ze allerlij(ei) leuke cartoons die nergens anders te zien waren. Die jij dus gemist heb ;)
Daarvoor had je de DJ Cat show met Linda de Mol op Sky Channel , met Transformers , G I Joe , He-Man etc
 
Gewoon niks van mee gekregen idd... ik was meer van de cartoon network. Dbz enzo.... en die opmerking was meer van nu.... ik vind ze nu ook niks, maar ze doen nu ook heel wat anders.
 
Ze vallen ongeveer tussen gay en ultragay. Homogay ongeveer.

Gewoon niks van mee gekregen idd... ik was meer van de cartoon network. Dbz enzo.... en die opmerking was meer van nu.... ik vind ze nu ook niks, maar ze doen nu ook heel wat anders.

Knap dat je dagelijks nog fatsoenlijk met leeftijdsgenoten kan communiceren zonder dat het culturele erfgoed van pittige tijden is bijgebracht.

Laatste aanwinsten:

IMG_4643_zps7f60e29f.jpg

Dik! Welk modelnummer is dit?
 
Iemand hier die iets over de maat van deze schoenen kan zeggen, vallen ze groot/klein?
Of winkels in Nederland die ze verkopen? Kan zo snel even niks vinden


Ik heb maat 43 met deze, met Allstars heb ik 42,5 (9) en Nike weer 44 geloof ik.
 
nqny0z.jpg


Eerste was na ongeveer 180 dagen wear, al drogende :W

Edit/ heb een buts op een van de brilglazen van mijn aviator toegevoegd tot het basisdesign, nu keek ik voor vervangende exemplaren.
Ik heb nu normale glazen, is de gepolariseerde versie van Ray Ban het geld waard? Bij de opticien hebben ze enkel gestandaardiseerde situaties nagebootst :')

Scheelt vier tientjes op een setje vandaar.
 
Back
Top