Uiterlijk Vertoon #24

En gewoon opletten waar je loopt, en het weerbericht in de gaten houden. Bij regen trek ik echt geen suede of dure schoenen aan.
 
Nieuwe jas :

x5bghe.jpg


Normaal niet zo wat ik graag draag , Chasin , maar dit vond ik wel netjes
 
had al gezocht op hestra, kwam niet bij die uit... gave handschoenen, mij alleen net te duur..

Thanks. 't Is dat ik in een kledingwinkel werk, anders zou ik ook aan een aantal van m'n kledingstukken voorbij gaan hoor.
Maar goed, met inkoop + BTW en nog heel wat uren open, is 't lastig sommige dingen te laten liggen.
 
Mooie jas ja, zoiets ook gekocht vorige week maar dan van Stillner. Voor mij een onbekend merk maar was niet al te duur en zit prima!

Gelijk een lekkere jas om mee te skien:)

13_0466704000186002_pro_mod_frt_02_1108_1528_295262.jpg



Betrap me er toch wel op dat ik steeds meer bij Scotch & Soda koop, hebben altijd wel wat leuks/moois hangen voor een normale prijs.
Toevallig vorige week nog een donkergroene en roestbruine chino meegenomen, dingen zitten heerijk:W

scotch-soda-chino.jpg


&

scotch-amp-soda-chino-slim-mint-green_1.jpg
 
Gisteren ook weer iets aan m'n vingers blijven plakken bij scotch&soda

290c1decf93401cbae4439057b8ccb2f.jpg

Telkens als ik in de stad ben loop ik wel weer met iets van scotch naar huis,
zit gewoon goed en vind dat ze tof spul verkopen
 
@ Tommy, handig, zo'n soort riem. Met normale riemen 'loopt' het te grote deel van je broek altijd naar de voorkant en dat ziet er niet uit als de broek echt iets te groot is. Jas is ook mooi, vind zo'n suffe bontkraag alleen niks. Heb zelf deze jas

dsqu-ared2-winter-men-s-fur-collar-warm-down-jacket-11b4.jpg


Alleen dan de originele dus met echt bont maar even 'vol'. Daar heb je tenminste wat aan. Had een paar jaar terug een jasje met bont op de kraag en niet op de capuchon. Echt een aanrader voor als je geen sjaal of geen koude nek wilt.
 
Back
Top