Uiterlijk Vertoon #24

Vet :W!

Ik wil deze... Maar lastig te vinden ook;

6403608175_8de7682a39_z.jpg


Nike AM1 Urawa.
 
Mocht ik ooit AM1's kopen, dan echt de eerste die ik me kan herinneren:
nike-air-max-1-og-spring-2013-6-630x417.jpg


Nieuwe handschoenen:
norse_projects_svante_glove_green_01.jpg

Alleen nog even kijken of ik ze iPhone proof kan maken, want dat vind ik altijd vrij hatelijk..
 
Mocht ik ooit AM1's kopen, dan echt de eerste die ik me kan herinneren:
nike-air-max-1-og-spring-2013-6-630x417.jpg


Nieuwe handschoenen:
norse_projects_svante_glove_green_01.jpg

Alleen nog even kijken of ik ze iPhone proof kan maken, want dat vind ik altijd vrij hatelijk..
Hoe maak je handschoenen gebruiksklaar voor iphone? Dat kan ik ook wel gebruiken.
 
Ben benieuwd of Patta gewoon weer een Nike account krijgt, of wat ze überhaupt krijgen, na het faillissement.
Lekker Kangaroos en Converse pushen.. +pippi+

Heel dik overigens, Erik, die Super Tech's. 8)
 
Ben benieuwd of Patta gewoon weer een Nike account krijgt, of wat ze überhaupt krijgen, na het faillissement.
Lekker Kangaroos en Converse pushen.. +pippi+

Heel dik overigens, Erik, die Super Tech's. 8)

Thanks.

Van Patta wist ik niet eens. Ben benieuwd, geen idee waar ik anders moet zijn voor die AM1's :|.
 
Op ebay staat genoeg, maar of je dat er ook voor wilt betalen is een 2e. Die zogenaamde "collectors" schoenen zijn veel te overpriced en daar loop ik niet lekker op. Ik heb er een hekel aan om op te moeten letten of mijn schoenen nog wel schoon zijn.

Half jaar terug heb ik mijn 3 jaar oude air max classics versleten, heerlijke schoenen waarmee ik alles deed. Beetje olie en vloeibare pakking tijdens het sleutelen er op, lekker laten zitten en verder gaan. Binnenkort maar in de uitverkoop weer een paar classics kopen in het zwart, valt het allemaal niet zo op:+
 
schoenen moeten gewoon vers zijn... heb 1 paar die ik dagelijks/snel draagt... rest zit allemaal in doos, zgan :P
 
Last edited:
Back
Top