Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Iemand hier interesse in een paar Footwork LA PM Hike ? Maat 43.5 , zijn nieuw , nooit gebruikt en hebben me €99,99 gekost bij men at work . Kan er niet aan wennen ...

9h06za.jpg
 
van de week weer ff voorraad ingeslagen

300 witte sokken (jah die draag ik nog)
50 deo rollers
50 tandpasta

:p ik kan weer even vooruit...
 
Witte sokken:D!

Heb hier van die zwarte en grijze van de H&M met een klein gekleurd streepje aan de bovenkant, lekker makkelijk bij elkaar zoeken in de was e.d.:#
 
Vandaag ook toch nog maar een NP chino meegepikt. +pippi+
'Dicht geweven' en nu nog een glans eroverheen die naarmate van langer dragen z'n eigen look krijgt.
capturefdn.jpg


img0658jz.jpg
 
Volgens mij is de ophef vooral vanuit vrouwelijke kant? In principe geef ik er niet veel om of het nou zwart of wit is, maar als de vrouwen geen wit willen zien, waarom zou ik dan geen zwarte nemen. Dan vind ik witte sokken nemen, je kop in het zand steken. Of kan iemand een voordeel van wit noemen t.o.v een neutrale donkere kleur?
 
Als k witte sneakers heb ga k daar geen zwarte sokken in aantrekken. Als een vrouw al moeilijk gaat doen om sokken is ze bij voorbaat al bedankt:)
 
Gewoon donkerblauwe sokken :W

Zag laatst nog een vent op de fiets, zwarte instappers, en bij het trappen kwam z'n broek zo ver omhoog dat je de strak opgetrokken witte sportsokken in volle glorie kon zien..

Nee, dat was écht geen gezicht :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top