Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Vraagje voor de mensen die wat nettere schoenen dragen.

Ik had een paar Hugo Boss voor bijna twee jaar, waren echt super fijne schoenen, maar zijn nu echt op. Het model hebben ze alleen nog in het zwart, en ik wil ze in het bruin.

Heeft iemand advies voor een nette herenschoen voor onder een spijkerbroek, en soms pak.

Heb me suf zitten zoeken op internet, maar kan niet vinden wat ik mooi vind..
 
Pfoeh, er zijn genoeg soorten/merken te krijgen. Kijk eens bij Van den Assem, www.assem.nl, die hebben een aardige collectie.

Van Gils, Giorgio, Santoni, Magnanni, Floris, etc etc etc.
 
Ik ben zelf heel tevreden over m'n Magnanni's.
Heb ze nou ongeveer 3 jaar, en ze blijven mooi ( mits je ze zelf ook goed bijhoudt )
Op tijd poetsen, schoenspanners erin en ik heb één keer een nieuwe zool/hak laten plaatsen door de schoenmaker hier, en ze zagen er als nieuw uit ( originele zool ed. gebruikt )!
 
@ Bjorn, ik weet niet of je Common Projects kent, maar die gebruiken dezelfde zool als Filling Pieces. Dus zo home made zijn de FP eigenlijk toch weer niet.

CommonProjects is oa te koop bij caliroots.
 
Voor het dubbele ja :p waar staat eigenlijk dat ze homemade zijn? Made in China staat er op de binnenkant. :)*)
 
Last edited:
Ja & Ja, klopt made in china, maar ik ging ervan uit dat hij wel een hele eigen zool had en niet half prefab en de rest zelf.
 
Unieke zwembroek.
Nieuw, ongedragen en met label.
Maat S of 29-31 inch (valt iets groter uit),
100% authentiek and made in USA.
Model Almost Naked Golden Boy.
Met hang free pocket
Kleur matgoud als op foto.
Eventueel ook verkrijgbaar in maat M en L.
Snel drogend.
Aandachttrekker op het strand.
80% Nylon en 20% Spandex.
Met elastiek en koord in tailleband.
Winkelprijs € 50,00.
Prijs inclusief verzendkosten


Neeeejoh!:D!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top