Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
Geniale site, die houden we er in!

"Aan de onder- en zijkant van uw auto zitten weleens van die teerpuntjes, die kun je weg poetsen met pindakaas. - Henk"
 
En een Scotch&Soda broek:

image.jpg


Dat merk is goed bezig.

Ik bezit dezelfde broek, goed toffe zomerse broek vind ik. 8)
 
Godverdomme, gister een druppel olijfolie op m'n 2 dagen oude suede Vans laten vallen :(
Iemand nog een manier om de vlek eruit te halen?

Heel je vans insmeren met olijfolie ;)
Heeft mijn zusje vorige week ook gedaan met ugs na eenzelfde voorvalletje :+
 
Van 't weekend nieuwe chino + 2 shirts meegenomen uit Berlijn.
Shirt, overhemd, broek en schoenen vorige week uit eigen winkel.

IMG_0079.jpg


IMG_0067.jpg


Schoenen zullen de meningen wss wel over verdeeld zijn.
En nee, 't zijn geen orthopedische schoenen. :P
 
Thanks. :)

Ze zijn ook 'gewaagd' voor mijn doen, maar ik had ze afgelopen zomer al gezien en sindsdien zijn ze in m'n hoofd blijven hangen, dus toch maar gelijk gekaapt toen ze binnenkwamen. :p

Afgelopen winter waren ze er ik compleet zwart - ook heel vet. Die staan volgens mij nog op de website van Gram.
 
Vet schoeisel ja! Shirtjes zijn ook vet!

Iemand een goede shop voor shirtjes met een "strakke" fit? Vooral bij de armen, vind t altijd zo lelijk als die mouwen "afstaan" als vleugeltjes.
 
Bij esprit en mexx heb je sowieso slim fit shirts in de collectie. Persoonlijk vind ik die mouwen goed zitten, niet helemaal strak maar ook geen "vleugels" zoals jij dat noemt. Kwaliteit ben ik ook erg over te spreken.
 
Hoeven niet allemaal effen shirtjes te zijn he. Van de WE hebben ze ook witte shirts die goed zitten. Maar alle "hippe" shirtjes zitten kut bij mij...
 
Ook die bedoel ik. Vaak wel een minder opzichtige print bij mexx en esprit. Laatst nog een t-shirt van gehaald waarvan de mouwen slank zitten. En anders moet je meer spieren kweken:+
 
Shirts van Armani, niet met groot AJ erop, hebben ook een fijne fit. vooral als je zelf niet al te groot of gespierd bent.
 
Wilde ook al Armani noemen. Maar niet als je gespierd bent? Ik zou juist zeggen, niet als je een buikje hebt...
 
Ben niet abnormaal gespierd ofzo, maar heb ook geen buikje.

Hoeft niet superstrak te zitten, maar beetje gevormd mag wel:)
 
Schoenen zullen de meningen wss wel over verdeeld zijn.
En nee, 't zijn geen orthopedische schoenen. :P

Ik wou inderdaad al vragen of je die gekocht had voor je vaste bowling avondje :+

Maar goed, laten we het maar op houden dat ik het gewaagde schoenen vind ;) wel gedurfd dat je ze aantrekt.
 
"Part of the Gram Heavy Weight. The low top of the HW line is a charismatic mixture of several well known classics, the derby, the hiker, the deck shoe & the work boot.
With a low slung and chunky silhouette it almost seems glued to the ground."


Nee, die zit er niet bij. :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top