Uiterlijk vertoon #23

Status
Not open for further replies.
't Gaat 'm vast niet om de prijs, maar om de modellen.
Voor mij is 't lastig kiezen als ik ze niet 'normaal' kan zien, maar ik denk 1.
Zou sowieso niet mijn keuze zijn though.
 
lijkt mij ook, pantalon word ook op maat gemaakt nadat ik de schoenen heb. Opzorp, wat zou jij dan aanraden binnen 200 euro? Ander paar van Lier schoen zit gewoon lekker en lijkt wel op het model van de 1e foto. Bommels vind ik al te duur worden.
 
Ik zou eens voor Suit Supply schoenen kijken. Nette modellen (santoni achtig) voor tussen de 130 - 200 euro volgens mij. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend van me is erg positief (prijs / kwaliteit).

2uejjm8.jpg

11242040b8cb9e.jpg
 
Nja, dat vind ik persoonlijk weer niks. Weinig model en een schoen zonder stiksel vind ik niks. Een schoen zonder stiksel vind ik juist weer goedkoop ogen. In 2 winkels hadden ze beide modellen niet meer in mijn maat, dus ik ga ze gewoon allebei bestellen en dan kijk ik wel welke het beste zit en het beste staat.
 
Ik vind die bruine toch wel nice hoor.
Neus wordt onderbroken door dat stiksel en niet zo klinisch als de zwarte die jij postte.
 
Dat vind ik ook, daarom vind ik een stiksel toch wel een must. Maargoed, ik heb ze allebei besteld en dan kijk ik wel wat het beste staat en zit.
 
Lijkt mij ook prima. Van Liers, Van Bommels, zijn veel te saai en te houterig en vind ik persoonlijk niet mooi onder een pantalon. Ik zou idd lekker naar suitsupply gaan of een leuk egaal stel magnannis nemen. Of als je geluk hebt ergens in de sale Crockett & Jones of Santoni, maar dat wordt moeilijk met 200,-. En beter ook bruine schoenen nemen, zwart is ook niet echt mooi onder een pantalon.
 
Van Bommels saai? Zijn imo juist de laatste tijd wel aardig hip bezig met die blauwe accenten etc.

Wil nog wel eens een paar kopen, maar 200+ voor schoenen uitgeven vind ik nogal veel geld :P
 
Ik hoop voor je dat het 2e paar het beste zit. 1e paar oogt echt goedkoop.Opzich niks mis mee bij sommige dingen, maar bij dit soort schoenen wel vind ik :P En het glimmende randje aan de achterkant bij dat 2e paar is wel een mooi detail.
 
Prima voor de gemiddelde buschauffeur of doorgewinterde boekhouder. Vind het verder echt lelijk. Ik zou gewoon voor bruin leder gaan.
 
Ik Moët het onder een zwart kostuum dragen en zwarte schoenenzijn voorgeschreven,dus weinig keus. Kan moeilijk een paar zwarte afgetrapte Nike sneakers onder een kostuum dragen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top